Seria jest autorskim pomysłem Gonzalo Ariasa, dyrektora generalnego GM Communication, w reżyserii Alejandro Ciancio (El marginal)
Nadchodzi El hincha, stworzone przez GM Comunicación. Jest to oryginalna seria Flow w koprodukcji z Elnueve i Ministerstwem Kultury Narodowej Argentyny. Premiera będzie miała miejsce w środę, 12 października na kanale Elnueve, a następnego dnia będzie dostępna w całości na On Demand de Flow.
Seria jest oryginalnym pomysłem Gonzalo Ariasa (GM Comunicación), wyreżyserowanym przez Alejandro Ciancio (El Marginal). Ponadto został zwycięzcą Konkursu Concurso Renacer Audiovisual 2021, będącego jedną z produkcji Ministerstwa Kultury Narodowej oraz Ministerstwa Mediów i Komunikacji Publicznej w Argentynie.
Dzięki znakomitym występom Victorio D’Alessandro, Luisa Machína, Martína Slipaka, Maleny Villi, Silviny Acosty, Valentiny Bassi, Nicolása Garcíi Hume’a i świetnej obsadzie, seria składa się z ośmiu 45-minutowych rozdziałów, które opowiadają historię Rodrigo, młodego człowieka z zamożnej klasy, który ponownie spotyka się z Marciano, starym przyjacielem z dzieciństwa, który prowadzi tajne interesy w barrabrava, do którego należy. Rodrigo powoli wkracza do tego świata i pośród zazdrości, zdrady i przeszłości, która go oblega, dorasta, by zostać nowym szefem baru.
We wtorek, 4 października, w kinach Atlas na Paseo Alcorta odbyła się impreza z wywiadami i przedpremierowa premiera pierwszego rozdziału serii El hincha.
„Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że mamy premierę nowej powieści w Argentynie, tym razem we współpracy z Flow. Nieustannie rozwijamy się w wysokiej jakości produkcjach na różne ekrany” – powiedział Víctor Santa María, koordynator generalny Grupo Octubre.
„Koprodukcje, takie jak El hincha, są częścią naszej strategii treści Flow jako miejsca spotkań rozrywkowych. Nieustannie promujemy treści krajowe i lokalną branżę produkcyjną na naszej platformie, oferując wysokiej jakości, ekskluzywne i oryginalne produkcje” – powiedział Antonio Álvarez, dyrektor programowy Telecom Argentina.
„Dla GM uczestnictwo w powrocie narodowej serii do telewizji i platform oraz robienie tego ramię w ramię z wyjątkowymi partnerami, takimi jak Flow, elnueve i Grupo Octubre, to wielka duma. To projekt, który zaczął się materializować, gdy El hincha wygrał konkurs audiowizualny Renacer 2021 i wreszcie trafia na ekrany. Jestem pewien, że publiczność będzie mogła cieszyć się serią wysokiej jakości, z nienagannymi występami i reżyserem o randze Alejandro Ciancio, który tak bardzo przyczynił się do tego projektu” – powiedział Gonzalo Arias, dyrektor generalny GM Communication.




