ViX+ to najwyższy poziom platformy streamingowej TelevisaUnivision, a „La Mujer del Diablo” to ich pierwsza duża produkcja
Gdy ViX+ zadebiutuje 21 lipca, użytkownicy, którzy zdecydują się na subskrypcję usługi przesyłania strumieniowego premium, będą mieli do wyboru kilka opcji. Jednym z mocnych projektów jest serial „La Mujer del Diablo” z Caroliną Mirandą i José Ronem w rolach głównych.
W obsadzie serialu znaleźli się także: Adriana Louvier (“Yo No Creo En Los Hombres”), José Pablo Minor (“Mi Marido Tiene Familia”), Azu Guaita (“Rebelde: La Serie”), Mónica Dionne (“Si Nos Dejan”), Alejandro Calva (“La Reina del Sur”), Ianis Guerrero (“Club de Cuervos”), Marco Tostado (“100 Días Para Enamorarnos”), Rodolfo Arias (“Luis Miguel: La Serie”), Samadhi Zendejas (“Enemigo Intimo”), Sofía Lamas (“El Secreto de Selena”), Jonathan Islas (“El Rostro de la Venganza”), Ariane Pellicer (“Vencer El Miedo”).
Kilka dni przed premierą TelevisaUnivision opublikowała zwiastun serialu, aby dać publiczności przedsmak tego, co zaprezentuje 21 lipca.
Historia „La Mujer del Diablo” opowiada o obsesji. Niepokojąca historia miłosna psychopaty z kobietą jak każda inna.
Cristo Beltrán (Ron) oszalał na punkcie Natalii, odkąd ją zobaczył. Oświadczył, że pragnie tej kobiety dla siebie. I nie był to chwilowy kaprys. Chce ją jako swoją żonę, matkę swoich dzieci, jako pierwszą damę Villa Clara, ponieważ można śmiało powiedzieć, że Cristo ze swoimi ranczami produkującymi żywność i kwiaty jest wielkim dobroczyńcą i właścicielem miasta. Jest mężczyzną o ogromnej męskości i atrakcyjności, prawdziwym zaklinaczem węży. Jest przyzwyczajony do tego, że zawsze dostaje to, czego chce. Do tego stopnia, że za fasadą dobroczyńcy wywłaszczonych kryje się mistrzowski przestępca wysokiego szczebla.
Natalia Vallejo (Miranda), prosta nauczycielka z aspiracjami, by pewnego dnia opuścić miasto i założyć własną agencję turystyczną, nie miała innego wyjścia, jak tylko poddać się życzeniom swojego porywacza, aby uratować życie wszystkim ludziom, których kocha. Kilka dni po porwaniu Natalia „zmartwychwstała” na ramieniu Cristo z uśmiechem szczęśliwej kobiety i pierścionkiem zaręczynowym godnym księżniczki. Jednak to, co początkowo było performansem jako techniką przetrwania, zamienia się w prawdziwą pasję, miłość, w którą czasami wierzymy, że jest autentyczna, a czasami w strategię zemsty Kobiety Diabła.