Netflix tworzy konkurs muzyczny, aby odkryć kolejną latynoską gwiazdę


Neflix ogłosił w piątek, że z pomocą wokalistów Rauwa Alejandro, Yandela i , biznesmena Lexa Borrero i producenta Tainy, będzie szukać nowej gwiazdy muzyki latynoskiej w „” o nazwie „”.


Według oświadczenia platformy rozrywkowej, przesłuchania w języku hiszpańskim odbędą się w całej Ameryce Łacińskiej, Stanach Zjednoczonych i Hiszpanii, aby odkryć nowe latynoskie talenty muzyki miejskiej, które będą konkurować w „”, aby zostać kolejną globalną supergwiazdą.

, , i Lex Borrero będą głównymi sędziami, a producent Tainy będzie mentorem i producentem muzycznym/nadzorcą konkursu.

Stworzony przez Lex Borrero, opracowany przez Howarda T. Owensa i reżyserkę Nikki Boellę, a wyprodukowany przez Propagate i NTERTAIN, muzyczny konkurs będzie prezentował obietnice latynoskiego gatunku miejskiego i „kultury, która uczyniła latynoską muzykę miejską globalnym fenomenem”.

„La Firma” będzie śledzić wyjazdy zawodników do Miami, a kamery zarejestrują wszystko „dokąd żaden inny program nie odważy się pójść”, aby przedstawić „dramat, pot i łzy”, przez które trzeba przejść, aby zostać światową supergwiazdą.

Zwycięski artysta podpisze kontrakt z inkubatorem talentów NEON16, założonym przez Lexa Borrero i Tainy a ogłoszonym przez Fast Company najbardziej innowacyjną firmą muzyczną w 2021 roku.

Kandydaci mogą wejść na -tebusca.com, aby pokazać jurorom, co mają do zaoferowania.

Udostępnij

Zostaw odpowiedź