Kolumbijczyk uczestniczył w różnych imprezach, na których nosił Versace, bo stanie się nową twarzą włoskiej firmy
Miesiącami mogliśmy obserwować, jak kolumbijski piosenkarz Maluma był na różnych imprezach, w których nosił Versace, a nawet kilkakrotnie towarzyszył Donatelli Versace. Nie było więc zaskoczeniem, że stanie się nową twarzą włoskiej, luksusowej marki modowej w najnowszej kampanii.
Interpretator „Hawaii” dzieli światło reflektorów ze swoim psem Buddą w serii zdjęć wykonanych przez duet fotograficzny Mert Alas i Marcus Piggott.
Na zdjęciach Malumę można zobaczyć w stylizacjach z kolekcji Versace wiosna/lato 2022, w tym w kurtce uniwersyteckiej wykończonej różnymi markowymi naszywkami i wyhaftowanym na sercu napisem „Donatella”.
„Kiedy po raz pierwszy spotkałam Malumę, od razu poczułam jego energię i urzekającą osobowość” – powiedziała w oświadczeniu Donatella Versace, dyrektor kreatywna Versace.
„Jest zaawansowanym umysłem i nigdy nie boi się stawiać sobie wyzwań. Jest typem człowieka, który zmienia świat i czyni świat lepszym, czyniąc go idealnym mężczyzną Versace! Jestem bardzo podekscytowana, że Maluma pojawi się w mojej nowej wiosenno-letniej kampanii”.
Maluma ze swojej strony opisał to doświadczenie jako „spełnienie marzeń o byciu twarzą kultowego domu mody, takiego jak Versace”.
„Moda jest jedną z moich największych pasji poza muzyką, a bycie częścią wizji Donatelli i rodziny Versace to zaszczyt. Wspólnie stworzyliśmy niezapomniane chwile dzięki niestandardowym występom i wyglądowi z czerwonego dywanu, okładkom czasopism i niesamowitemu projektowi Met Gala 2021”.
„Dzięki tej kampanii tworzymy razem więcej wspomnień jako modowa rodzina. Jedną z moich atrakcji na 2022 będzie mój pies Budda w swojej pierwszej kampanii ze mną: Najlepszy przyjaciel człowieka spotyka modę.”.