Dlaczego Luis Fonsi sprzedał swój katalog muzyczny firmie HarborView?


Portorykański , , autor światowego fenomenu „Despacito”, sprzedał swój ponad dwudziestoletni firmie za nieujawnioną kwotę, podała we wtorek firma


„Jesteśmy bardzo podekscytowani zdobyciem multiplatynowego katalogu sprzedaży tego światowej sławy artysty” – powiedział w oświadczeniu założyciel firmy z Jamajki, Sherrese Clarke Soares.

Transakcja „łączy kultowego artystę z Karaibów z niesamowitą nową firmą, która ma wspólne karaibskie korzenie” – podała firma w oświadczeniu.

Według HarbourView Equity Partners (HarbourView), globalnej firmy zarządzającej aktywami alternatywnymi, transakcja została szybko wynegocjowana i zamknięta w ciągu zaledwie dwóch tygodni.

Firma przypomniała, że ​​Fonsi otrzymał siedem tytułów z Księgi Rekordów Guinnessa dzięki swojej piosence „Despacito”.

13 stycznia Portorykańczyk świętował piątą rocznicę wydania popularnej piosenki, której teledysk stał się najczęściej oglądanym w historii na YouTube, ponieważ „udało mu się przekroczyć bariery językowe”.

podkreślił, że Fonsi jest „jedną z czołowych postaci muzyki latynoskiej swojego pokolenia, z udaną karierą artystyczną trwającą ponad dwie dekady”.

„Od debiutanckiego albumu „Comenzaré” (1998) do najnowszego albumu studyjnego „Vida” (2019), Fonsi nieustannie bije rekordy sprzedaży, zdobywając szczyty list przebojów” – dodał.

Podkreślił, że jest to „fantastyczny dodatek do naszego istniejącego portfolio kultowej własności intelektualnej”.

Firma podkreśliła „niezaprzeczalny i wyjątkowy talent” Fonsiego, a także jego obszerne listy przebojów radiowych, które uczyniły go jednym z najbardziej wpływowych i odnoszących sukcesy artystów w muzyce, oprócz tego, że był w stanie przełamywać bariery, przekraczać granice i uwodzić miliony ludzi na całym świecie.

Albumy Fonsiego kilkakrotnie osiągały status złotej, platynowej i diamentowej, a także otrzymał jedne z najbardziej prestiżowych nagród w branży.

Portorykańczyk otrzymał między innymi pięć nagród Latin Grammy, cztery nominacje do nagrody Grammy, pięć nagród Billboard, 12 nagród Latin Billboard i 17 nagród Juventud.

Przez ostatnie 15 lat Fonsi był również rzecznikiem kampanii „Thanks and Giving” w szpitalu St. Jude.

Podobnie, od czasu przejścia huraganu María w październiku 2017 roku, intensywnie pracował, aby pomóc mieszkańcom Portoryko, zarówno przekazując leki i podstawowe artykuły pierwszej potrzeby, jak i budując domy w społeczności La Perla za pośrednictwem Fundación , co podkreślono.

Udostępnij

Zostaw odpowiedź