Była aktorką, piosenkarką, blogerką, a teraz będzie projektantką odzieży dziecięcej


Wielu znanych aktorów w świecie rozrywki nie tylko ogranicza się do pozostawania w centrum uwagi, ale także zajmuje się innymi zawodami, zarówno po to, by kontynuować swój styl życia, jak i by być czymś zajętym, a Anahí Puente nie jest w tym przypadku wyjątkiem. To właśnie aktorka z „Rebelde” zapuszcza się teraz w świat ubranek dla niemowląt we współpracy z inną marką.


https://www.instagram.com/p/CUOBXQ5F-yj/

Aktorki brakuje na ekranach, by bardziej poświęcić się swojej muzyce (choć tu też nie prezentuje nic nowego) i innym pobocznym projektom, takim jak podcast, a także stronie internetowej, na której oferuje porady na temat odżywiania, fitnessu i jogi. A teraz dodaje nowy aspekt do swojego przedsiębiorczego życia, współpracując z marką odzieży dziecięcej.

Anahí jako projektantka ubranek dla dzieci

Za pośrednictwem swoich sieci społecznościowych Anahí ogłosiła, że ​zrobi nowy krok w kierunku projektowania ubranek dla dzieci wraz z meksykańską marką odzieży dziecięcej Baby Creysi„Z radością ogłaszam, że w końcu wypuszczamy kolekcję Quality and Love, którą zaprojektowałam z @babycreysi dla najmłodszych w domu” – napisała aktorka w publikacji.

W oświadczeniu opublikowanym na portalu dziecięcej marki, Anahí skomentowała, że ​​jako dziecko zaczęła nosić ubrania Baby Creysi i że jej dzieci nawet z nich korzystają, więc jest to sposób na wniesienie części siebie do spuścizny, która ma był w twojej rodzinie.


https://www.instagram.com/p/CWB4nujvbrr/

„Kocham to. Przywołuje piękne wspomnienia; Używałam ich kiedy byłam mała i była to ulubiona marka mojej mamy, dlatego moje maluchy używają jej dzisiaj. Jako marka ma potencjał do wyróżnienia się na rynku amerykańskim dzięki wysokiej jakości i wzornictwu, które pozwalają jej konkurować na arenie międzynarodowej”.

Piosenkarka będzie współpracowała z marką przy czterech różnych kolekcjach, z których pierwsza to „Quality and Love”, która obejmuje wszelkiego rodzaju elementy garderoby, takie jak pajacyki, torby na pieluchy i elementy wierzchnie wyjątkowo miękkie w dotyku.


Aktorka stworzyła pierwszą kolekcję obejmującą wszystkie rodzaje garderoby / Zrzut ekranu (Amazon)

Jej doświadczenie będzie służyć wszystkim mamom

W tym samym oświadczeniu marka dla dzieci ujawniła również, że Anahí będzie częścią bloga Retos de las mamás y familias de hoy / Wyzwania dzisiejszych matek i rodzin, który jest prowadzony w branży tekstylnej. Aktorka będzie odpowiedzialna za publikowanie co dwa tygodnie artykułu, który będzie urozmaicony i pomoże mamom w kwestiach związanych z ich dziećmi.



I chociaż Anahí poruszy różne tematy w swoim dwutygodniowym felietonie, z oświadczenia wynika, że ​​większość z nich będzie dotyczyła takich tematów, jak „wzmacnianie poczucia własnej wartości u dzieci i niewidzialna praca matek”.

Reakcja jej fanów

Gdy tylko piosenkarka ogłosiła swój sojusz z marką odzieży dla niemowląt, kilku jej fanów pozostawiło w komentarzach wiele życzeń, a kilku z nich chciało kupić jej produkty dla swoich dzieci.

„Cieszę się, że mogę Ci towarzyszyć na wszystkich etapach Twojego życia. ulubiona blogerka mamusi! Kocham Cię”, „Chciałabym już mieć dziecko tylko po to, żeby kupić te stroje” i „Nawet jak nie będę miała dzieci, to kupię coś z kolekcji, bo po prostu jest” to komentarze, które jej fani pozostawili w publikacji.

Udostępnij

Zostaw odpowiedź