35-letni kolumbijski chwali się współpracą z marką w mediach społecznościowych


J Balvin nie przestaje zaskakiwać swoich fanów, ponieważ każdy projekt, który uruchamia, odnosi sukcesy, podobnie jak jego albumy „Colores” i „Oasis”, który stworzył razem z Bad Bunny. Ale tym razem kolumbijski zaskoczył, będąc częścią kampanii reklamowej renomowanej marki hamburgerów.

Wykonawca piosenek, takich jak Mi gente i Rojo, połączył siły z , aby stworzyć o nazwie  meal , które składa się z Big Maca, frytek i Oreo McFlurry.

Może Cię zainteresować:

Poprzez film opublikowany na YouTube pokazał swoje ulubione potrawy tej marki, a także pokazał się na Instagramie, gdzie przygryza frytkę.

Obecnie J Balvin jest uważany za jednego z najważniejszych przedstawicieli muzyki latynoskiej na całym świecie, ponieważ ma miliony wyświetleń na platformach muzycznych, takich jak Spotify, gdzie ma 55,9 mln miesięcznych słuchaczy. Ma również 13 nominacji do nagród Latin Grammy 2020, więc jest na czele listy najczęściej nominowanych.


 -

Należy zauważyć, że  J Balvin  jest też jedną ze znanych osób, która przeszła przez  Covid-19, ponieważ powiedział, że miał bardzo zły czas z powodu objawów, ponieważ prezentował gorączkę, dreszcze, utratę węchu i brak tlenu.


https://youtu.be/5lA4NKK7MIM
Udostępnij

Zostaw odpowiedź