Firma sportowa ogłosiła, że hiszpańska piosenkarka będzie ambasadorką swojego kultowego modelu Nike Air Max 90
Rosalía pokazuje, że nie można stać w miejscu, i to nie tylko w muzyce, ale także w modzie, dziedzinie, którą łatwo dominuje i która prowadzi ją teraz do zostania twarzą takich firm jak Nike.
Jeśli jest ktoś, kto wie o skokach między przeszłością a przyszłością, nawet jeśli nie jest sportowcem, to Rosalía , i być może właśnie dlatego firma wyznaczyła ją jako ambasadorkę swojego kultowego Nike Air Max 90.
„Skok do przodu” to motto kampanii, która „odnowiła klasyk” w najbardziej awangardowej wyobraźni.
Po wydaniu „TKN”, utworu, w którym współpracuje amerykański muzyk Travis Scott, osiągając nowy numer 1 w Hiszpanii, piosenkarka zostaje globalnym ambasadorem nowej kampanii Nike, do której została wybrana jako „najbardziej tradycyjny punkt, która na nowo zdefiniuje klasyczny styl tych butów sportowych, za pomocą których firma chce zaoferować futurystyczne powietrze, łączące tradycję i awangardę ”, wyjaśniają w oświadczeniu.
Rosalía przesłała film z kampanii na Instagramie, gdzie ma już ponad dwa miliony wyświetleń.
Piosenkarka „Con Altura” jest pasjonatką mody i dwa lata temu stworzyła kolekcję dla młodej firmy hiszpańskiej grupy Inditex „Pull and Bear”.
Rosalía należy również do rodziny Yves Saint Laurent Beauté , gdzie jest wizerunkiem szminki, jej ulubionego odcienia na czerwonych dywanach.