Meksykański aktor zmienia wszystko, co dotknie, w złoto.
José Ron nie pomylił się, gdy w kwietniu tego roku w wywiadzie dla People en Español powiedział, że jest pewien, że telenowela Te doy la vida poruszy wiele serc podczas emisji w Stanach Zjednoczonych na Univision. „Motyw jest surowy, mocny i dotyka najbardziej wrażliwych włókien” – powiedział słynny meksykański łamacz serc.
Trzy miesiące po tych wypowiedziach dane o widowni mówią same za siebie.
Melodramat wyprodukowany przez Lucero Suáreza jest obecnie najczęściej oglądanym hiszpańskojęzycznym programem w najwyższej oglądalności, z prawie 2 milionami widzów (P2 +).
W miniony wtorek, 21 lipca, seria miała średnio 1 932 000 widzów (P2 +) w porównaniu z 998 000 zarejestrowanymi przez jej najbardziej bezpośredniego konkurenta, reality show Exatlón .
Telenowela, którą Ron prowadzi z Evą Cedeño, od czasu premiery przewodziła w swoim przedziale czasowym, a od zakończenia tureckiej telenoweli Amor eterno, 13 lipca, pozostaje najczęściej oglądaną serią w hiszpańskiej telewizji.
Dane te nie są zaskakujące, jeśli weźmiemy pod uwagę sukces, jaki odniosły ostatnie melodramaty, które aktor poprowadził na Univision, z których najnowsze to Ringo i Rubí .
Amant, który ma ponad 3 miliony obserwujących na Instagramie, stał się dla sieci swego rodzaju Królem Midasem, wszystko, czego dotknie, zamienia go w złoto, albo jak w jego przypadku, każdy projekt kończy się sukcesem kiedy zgadza się zagrać.
Najczęściej oglądane telenowele (21.07.20) :
1. Te doy la vida (Univision): 1,9 millones
2. Médicos (Univision): 1,5 millones
3. Como tú no hay 2 (Univision): 1,4 millones
4. Vencer el miedo (Univision): 1,1 millones
5. Cennet (Telemundo): 1,1 millones
6. Enemigo íntimo (Telemundo): 862 mil
Dane: PRODU