Champeta, el ritmo de la Tierra fot Disney+

TheGseven rozszerza działalność na telewizję dzięki Vista Productions, z 'Champeta, el ritmo de la Tierra’ na Disney Channel


Premiera , el ritmo de la Tierra na , odbyła się 3 lutego w Ameryce Łacińskiej


Grupa pod kierownictwem ogłasza rozszerzenie swojego ekosystemu audiowizualnego na telewizję poprzez strategiczne partnerstwo z , kolumbijską firmą produkcyjną kierowaną przez Jaime Sáncheza Cristo, mającą 28 lat doświadczenia i wiele produkcji. Wszystko to z , el ritmo de la Tierra na .

jest firmą, której misją jest wspieranie, poprzez produkcję i dystrybucję, kreatywności, innowacyjności i współpracy w kolumbijskiej i latynoamerykańskiej branży audiowizualnej.

Firmy twierdzą, że partnerstwo to ma na celu wzmocnienie obecności firmy Vista w sektorze i kontynuację rozwoju projektów, które utrzymają charakterystyczną dla nich jakość narracji.

Najnowszym debiutem firmy jest  Champeta, el ritmo de la Tierra na kanale Channel, emitowany 3 lutego. To opowieść o afro-karaibskim talencie i kulturze dwójki młodych ludzi, którzy odkrywają, że poprzez taniec mogą obudzić nadprzyrodzone moce, które pozwolą im uratować Ziemię przed groźbą zniszczenia.

Luisa Bendeck była producentką serialu Champeta, el ritmo de la Tierra, i według firmy odegrała kluczową rolę w konsolidacji treści premium .

Ponadto dzięki temu serialowi Vista umacnia swoją współpracę z Channel, gdzie na przestrzeni lat współpracowała przy znanych produkcjach, takich jak A corazón Abierto. Jest to film fabularny, który jest rekordzistą pod względem oglądalności w Kolumbii.

NOWY MODEL KONWERGENCJI KINA I TELEWIZJI

Oprócz sojuszu z Vista Productions, niedawno podpisało umowę o współpracy z Royal Films, jedną z największych sieci kin w Kolumbii, która będzie pełnić funkcję lidera na obszarze dystrybucji.

W ten sposób TheGseven udało się zintegrować film, telewizję i dystrybucję w jeden ekosystem. Według w branży, w której coraz bardziej widoczna jest konwergencja formatów, grupa opracowuje innowacyjny model, który pozwoli na dzielenie się historiami między różnymi platformami.

„Tradycyjny model produkcji już nie wystarcza. Naszym celem jest stworzenie struktury, w której własność intelektualna będzie mogła w sposób organiczny ewoluować między filmem a telewizją, zapewniając większą trwałość projektów i maksymalizując ich globalny wpływ” – mówi Guillermo Blanco

Udostępnij

Zostaw odpowiedź