J Balvin y Peso Pluma fot social media

J Balvin i Peso Pluma rozpoczynają zachodnią ekspansję aplikacji 'Bubble’ od Dear U dla fanów i artystów


„Nasza przekracza granice i zawsze jestem podekscytowany możliwością znalezienia nowych sposobów nawiązania kontaktu, na przykład poprzez współpracę z ” – mówi


Dear U, pionier komunikacji pomiędzy fanami i artystami, oficjalnie rozpoczął ekspansję swojej platformy SMS-owej na rynku zachodnim wraz z J Balvinem i Peso Plumą.

Wg Bilboard, od 30 września te dwie potęgi muzyki latynoskiej będą „pierwszymi z wielu artystów spoza Azji”, którzy nawiążą kontakt z fanami za pośrednictwem nowo uruchomionej amerykańskiej wersji platformy Dear U. Duet dołącza do dużej liczby artystów K-pop, którzy korzystają z aplikacji Bubble (znanej również jako „bąbelek”) do udostępniania swoim subskrybentom prywatnych wiadomości, notatek głosowych, treści wideo i chwil zza kulis, w tym gwiazd ze szczytów list przebojów takim jak Stray Kids, (G)I -DLE, Jisoo i Lisa z BLACKPINK, a także garstka koreańskich aktorów, sportowców i twórców treści.



Od czasu uruchomienia usługi przesyłania wiadomości między artystami i fanami w 2020 r. – w erze dystansu społecznego spowodowanego pandemią COVID-19 – różne aplikacje Bubble firmy Dear U stały się wiodącym w branży narzędziem marketingowym i towarzyskim w zakresie rozrywki K-pop i Azji. Obecnie łączy ponad 600 artystów, którzy komunikują się bezpośrednio z niektórymi ze swoich najbardziej oddanych fanów. Chociaż firma podaje, że ponad 73% z 2 milionów płatnych abonentów mieszka poza Koreą, wprowadzenie tych dwóch latynoskich supergwiazd oznacza znaczącą zmianę w skutecznym rozszerzaniu jej oferty na zachodni krajobraz.

Podczas gdy platformy takie jak Weverse należące do HYBE uruchomiły usługi takie jak Weverse DM jako płatną usługę przesyłania wiadomości w 2023 r., Bubble jako pierwsza wprowadziła na rynek w 2020 r., uruchamiając usługę dla szerokiej gamy artystów z katalogu SM Entertainment. Głównymi akcjonariuszami Dear U są SM Entertainment (siedziba grup i użytkowników Bubble, takich jak NCT, aespa i Lucas) oraz JYP Entertainment (JY Park, TWICE i ITZY), a także niektóre międzynarodowe zespoły tej firmy.

i są postrzegani jako idealni partnerzy na nadchodzący rok.

„Dla mnie zawsze ważne było utrzymywanie kontaktu z moimi fanami, La Familia” – mówi w oświadczeniu . „Uwielbiam czytać komentarze i rozmowy, więc komunikowanie się z fanami, niezależnie od tego, jaki jest ich pierwszy język, jest ekscytujące. Dlatego Bubble jest idealną platformą do utrzymywania kontaktu.”

„Peso Pluma nie istniałby bez naszych oddanych fanów, którzy wspierali nas od samego początku” – dodaje 25-letnia meksykańska gwiazda. „Mimo że nie mówimy tym samym językiem, nasza przekracza granice i zawsze jestem podekscytowany możliwością znalezienia nowych sposobów nawiązania z nimi kontaktu, na przykład dzięki partnerstwu z Bubble”.

Sugerując, że usługi Bubble będą „w dalszym ciągu rozszerzać się na różne gatunki na rynkach zachodnich z udziałem wielkich supergwiazd”, międzynarodową i amerykańską aplikację można pobrać tutaj, a na Androida – tutaj. Fani mogą subskrybować platformę artysty Bubble, która kosztuje 4,99 dolara miesięcznie na artystę.

Udostępnij

Zostaw odpowiedź