W wieku zaledwie 24 lat Peso Pluma zostaje głównym artystą na YouTube według Google Mexico
Hassan Emilio Kabande Laija, artystycznie znany jako Peso Pluma, jest obecnie jednym z najbardziej rozchwytywanych wokalistów w branży. W wieku 24 lat uważany jest za największego przedstawiciela muzyki meksykańskiej.
„Doble P” zyskało sławę dzięki corridos tumados, rytmowi, który łączy regionalny Meksyk z trapem. Chociaż w swojej krótkiej karierze zapuścił się także w inne gatunki, takie jak reggaeton.
Dzięki powyższemu, Peso Pluma jasno daje do zrozumienia, że jest jednym z najbardziej wszechstronnych celebrytów w studiu nagraniowym i poza nim. W ostatnich dniach Google Mexico przyznało mu tytuł głównego artysty na YouTube dzięki jednej z jego najbardziej udanych piosenek.
Google Mexico opublikował listę utworów, które mają największą liczbę słuchaczy na platformie wideo. W czołówce są Grupo Firme, Bad Bunny, Junior H i Fuerza Regida. Jednak imię Kabande Laija powtarza się w większości pozycji w jego muzycznych duetach. Najpopularniejszą piosenką jest „La bebé” w remiksie z Yng Lvcas, który zgromadził 14,5 miliona wyświetleń.
Po nim następuje „Ella Baila Sola” w duecie z Eslabón Armado i utwór, z którym stała się trendem w sieciach społecznościowych, głównie na TikTok. Inne z najczęściej słuchanych piosenek Peso Pluma to „Chanel” z Becky G, „BZRP Music Sessions, Vol. 55”, „Por las noches” i „El Azul” z Junior H.
Jaka jest pozycja Peso Plumy na szczycie Spotify?
Od tygodni Peso Pluma prowadzi Spotify Global Top 50. Obecnie najczęściej słuchaną piosenką na platformie jest „Ella Baila Sola” z 5 milionami 127 tysiącami wyświetleń. Na trzecim miejscu plasuje się „La bebé” z łączną liczbą 4 mln 222 tys. widzów. Chociaż powyżej znajduje się „Where she goes” Bad Bunny, a poniżej „un x100to” Bad Bunny z Grupo Frontera.
Pozycję numer 5 w czołówce zajmuje „Music Sessions, Vol. 55”, utwór, którego premierę miał wspólnie z argentyńskim DJ-em i producentem Bizarrapem.