Maluma fot. Instagram

Maluma, oprócz bycia piosenkarzem, dał się poznać jako biznesmen


Artysta ma kilka firm


Nie tylko to podstawa pracy kolumbijskiego piosenkarza Malumy. Dziś wyróżnia się także jako , który zostawia ekonomiczny ślad w swoim życiu. Artysta na co dzień dzieli śpiew i biznes.


Odnoszący sukcesy Juan Luis Londoño, zanim został „Malumą”, był piłkarzem, sprzedawcą kanapek i głównym wsparciem swojej rodziny w przezwyciężeniu bankructwa. Kolumbijczyk zbudował wartą milion dolarów firmę z biznesem muzycznym, gastronomicznym, hotelarskim, startupami, modą, a nawet hodowlą koni. Jego firma Royalty generuje milionowe obroty.



Jego sukces można podsumować dwoma słowami: dyscyplina i pasja. „Mam szczęście, że to, co mnie pasjonuje, przynosi mi pieniądze. Przydarza mi się to z muzyką, sztuką, końmi, modą, samochodami. To pasje, które w końcu tworzą dziedzictwo” – mówił w rozmowie z Forbes ze swojego nowo otwartego biura w Medellín.



Minęło sześć lat od powstania Royalty Records jako własnej wytwórni płytowej. Firma ta znajduje się na 21 piętrze budynku w sektorze El Tesoro w Medellín. Wszystko to wynika z jego świetnych wyników w muzyce i zainwestowania tych pieniędzy w pomysł, w którym jego ojciec, Luis Londoño, jest liderem w zarządzaniu tymi zasobami. Jednak na początku tworzenia projektu zatrudniono księgową i do tej pory zatrudnionych jest 15 pracowników.

„Zaczęliśmy od księgowej, a dziś mamy 15 pracowników. Royalty przestało być firmą zarządzającą moimi finansami, a stało się firmą z potencjałem inwestycyjnym w Kolumbii i Stanach Zjednoczonych”. Dlatego 21. piętro tak wiele znaczy, dodaje, ponieważ kształtuje jego nowy aspekt: ​​przedsiębiorcy, powiedział .


Kryształowy napój

Niedawno również zaprezentował publicznie swój nowy napój. To pierwszy krystaliczny mezcal, który zacznie być dystrybuowany w Kolumbii dopiero w pierwszej połowie 2023 roku.


Marka burgerów

Teraz muzyk ponownie zaskoczył zapowiedzią nadejścia swojej nowej marki hamburgerów: Dembow. Cechą charakterystyczną marki jest to, że jest w 100 procentach cyfrowa, więc początkowo nie będzie miała żadnego fizycznego punktu sprzedaży i będzie dostępna tylko za pośrednictwem Rappi i własnych platform, takich jak WhatsApp lub strona internetowa.


Udostępnij

Zostaw odpowiedź