Reklamę wyprodukowała firma La Doble pod kierownictwem Martína Donozo
Reebok, wspólnie z Almacén, zaprezentował nową kampanię z udziałem Marii Becerra, jednej z najbardziej znanych na świecie artystek Argentyny. Pod globalnym konceptem „Sport is everything” marka stara się pozycjonować nie tylko jako marka odzieży sportowej i miejskiej, ale także jako symbol filozofii życia: iść naprzód, opuszczać swoją strefę komfortu i stawać się tym, kim naprawdę chcesz być.
Opierając się na spostrzeżeniu, że „ruch jest jedynym sposobem na transformację”, kampania pokazuje, jak życie jest przeżywane jak sport: trenujesz, przygotowujesz się i dajesz z siebie wszystko. Niezależnie od tego, czy jesteś na korcie, studiujesz, malujesz, śpiewasz czy tańczysz, ważne jest, aby nie stać w miejscu. María Becerra uosabia tę postawę; nie znalazła się tam, gdzie jest, przez przypadek, ale dlatego, że się ruszyła, aby to osiągnąć.
„Budowanie marki takiej jak Reebok wymaga wytrwałości, nastawienia, wysiłku, chęci i dyscypliny; budowanie gwiazdy takiej jak María Becerra wymaga tego samego. W Almacén postanowiliśmy zaprezentować to starcie Reeboka i Marii za pomocą kampanii, która w potężny i istotny sposób podniesie wszystkie te wartości dla nowych pokoleń” — powiedzieli Damián Palopoli i Santiago Ledesma, dyrektorzy kreatywni agencji.
Reebok wzmacnia swoje autentyczne DNA
„W Reebok pracujemy nad powrotem marki do jej miejsca pochodzenia, wzmacniając nasze przełomowe i autentyczne DNA” — powiedział Santiago Martin, menedżer marki Reebok. „Przybycie Marii Becerry jako ambasadorki jest kluczowym krokiem w tej podróży. Jej historia, dyscyplina i niekonwencjonalne podejście łączą się z naszą istotą: motywowaniem ludzi do ruchu, stawiania sobie wyzwań i zrozumienia, że sport nie kończy się na torze lub korcie, ale jest przeżywany w każdym aspekcie życia. Ponieważ dla nas, podobnie jak dla Marii, sport jest wszystkim”.
Reklamę wyprodukowała La Doble pod kierownictwem Martína Donozo. „Od momentu otrzymania scenariusza wyzwaniem było wymyślenie, jak ożywić ten manifest głosem i duchem Marii Becerry. Współpracowaliśmy ściśle z agencją Almacén i wspólnie opracowaliśmy kampanię, która reprezentuje nas, a przede wszystkim ją”.