Na kanale Telemundo odbyła się premiera współczesnej adaptacji hiszpańskiego serialu Velvet i od razu pojawiły się porównania. Jak zareagowano na Velvet el nuevo imperio
Czekanie dobiegło końca! Na kanale Telemundo odbyła się premiera Velvet el nuevo imperio, współczesnej adaptacji popularnego hiszpańskiego serialu Velvet. Serial wypełnił antenę w najlepszym czasie antenowym romansem, dramatem i blichtrem. W pierwszym odcinku wystąpili meksykańska aktorka Samantha Siqueiros i Hiszpan Yon González, co wywołało szeroką gamę komentarzy w mediach społecznościowych.
Pierwsze spojrzenie na 'Velvet’, od Telemundo
Premiera zachwyciła część widowni, która włączyła Telemundo, aby obejrzeć początek historii miłosnej meksykańskiej projektantki Any Velázquez (Siqueiros) i dziedzica imperium Velvet, Alberto Márqueza (González).
„Uwielbiam tę telenowelę, bohaterowie są piękni” – skomentował jeden z widzów.
„Wow! Podobało mi się. Nie mogę się doczekać kolejnego odcinka. Cudowne” – skomentowała inna osoba.
„Romantyczna telenowela, która sprawia, że wierzysz w miłość” – czytamy w innym komentarzu.

Jednak nie wszyscy byli tak przychylni, gdy przyszło im podzielić się opinią na temat niedawno wydanej produkcji Telemundo, w której oprócz znanych aktorów wystąpili również Aylín Mujica, Carolina Miranda, Danilo Carrera, Sonya Smith, Candela Márquez i Chantal Andere.
Chociaż główny bohater, Yon, ostrzegał, że jest to „zmodernizowana i uaktualniona historia”, więc nie ma potrzeby „czegokolwiek porównywać, bo każda historia jest inna”, porównania z oryginałem hiszpańskim były natychmiastowe.
„Przewyższenie oryginalnego Velvet jest bardzo trudne. Zostanę przy Miguelu Ángelu i Pauli” – skomentował jeden z widzów.
„Spodziewałam się zobaczyć coś bardziej w stylu Velvet España i to był mój błąd: za mało romansu, za szybkie tempo, przemoc… Nic w porównaniu z Velvet España” – skomentowała inna osoba.

Velvet el nuevo imperio opowiada historię Any Velázquez (Siqueiros), utalentowanej meksykańskiej projektantki, która po stracie matki przybywa do firmy „Velvet” w Nowym Jorku i zakochuje się w Albercie Márquezie (González), dziedzicu firmy. Miłość ta jednak będzie zagrożona przez intrygi, a także przez konieczność zawarcia małżeństwa z rozsądku.
Telemundo plasuje się na pierwszym miejscu
Telemundo zajęło w poniedziałkowy wieczór pierwsze miejsce w rankingu oglądalności programów hiszpańskojęzycznych we wszystkich głównych grupach demograficznych, dzięki premierze serialu Velvet el nuevo imperio. Według Nielsena średnia oglądalność stacji wynosiła 407 000 widzów w wieku 18–49 lat, 149 000 widzów w wieku 18–34 lat i 1,37 miliona widzów ogółem.
Wyprzedzili Univision o +52% wśród dorosłych w wieku 18-49 lat, +41% wśród dorosłych w wieku 18-34 lat i +61% pod względem całkowitej liczby widzów.