hbomax logo

Gigant rozrywki . Discovery potwierdził strategiczną zmianę, która będzie miała bezpośredni wpływ na platformę streamingową: począwszy od lata 2025 r. „” powróci do „


, nazwa, pod którą platforma została ponownie uruchomiona w 2024 r., ponownie nazywa się , czyli tak samo, jak w momencie uruchomienia w 2020 r. David Zaslav, prezes . Discovery, powiedział na New York , że robią to, ponieważ marka reprezentuje najwyższą jakość w mediach, aby jeszcze bardziej przyspieszyć ten wzrost w nadchodzących latach.

Dodał, że jest to część nowej strategii i podejścia firmy, która opiera się w dużej mierze na danych i spostrzeżeniach konsumentów, aby lepiej przygotować się na sukces.

Casey Bloys, prezes i Max Content, zgodził się z Zaslavem: „ Max znacznie lepiej odzwierciedla naszą obecną ofertę dla konsumentów”.

Rebranding jest również odpowiedzią na potrzebę przejrzystości. Od czasu zniknięcia marki „HBO” wielu użytkowników poczuło się oderwanych od tego, co platforma naprawdę oferuje, co doprowadziło do zamieszania związanego z jej tożsamością i treściami. Teraz, wraz z powrotem HBO Max, firma chce na nowo nawiązać kontakt z widzami, którzy nadal kojarzą tę markę z takimi tytułami jak „Sukcesja”, „The Last of Us” i „Euforia”.

Ogłoszeniu towarzyszyły optymistyczne dane: branża streamingowa poprawiła swoją rentowność o prawie 3 miliardy dolarów w ciągu zaledwie dwóch lat i pozyskała 22 miliony abonentów na całym świecie w ciągu ostatniego roku obrotowego. Cel na rok 2026 jest ambitny: pozyskać 150 milionów abonentów na całym świecie. A przepis na osiągnięcie tego celu jest jasny: mniejsza ilość, większa jakość.

„Ludzie nie chcą więcej treści, chcą lepszych treści” – nalegał Zaslav, podkreślając, że podczas gdy inne platformy stawiają na ilość, podwaja nacisk na to, co wyróżnia HBO: odważne narracje, prestiżowych filmowców i wizję kuratorską.

Dzięki tej decyzji HBO Max nie tylko odzyskuje swoją nazwę, ale i istotę. A na rynku przepełnionym ofertami, bycie sobą na nowo może być najlepszą strategią, aby się wyróżnić.

Zmiana marki zostanie wprowadzona w połowie roku.

Udostępnij

Zostaw odpowiedź