HYBE Latin America

Jest to największy skupiający się wyłącznie na utalentowanych latynoskich Amerykanach i współpracując z wybitnymi mentorami


Po wykreowaniu kilku największych artystów światowej sceny popowej, ma teraz na celu podbicie świata muzyki latynoskiej za pomocą ambitnego nowego od swojej spółki zależnej, .

, który wciąż nie ma tytułu, ma na celu stworzenie nowego boysbandu grającego muzykę latynoską. rozpocznie się w tym tygodniu (12 maja) w mieście Meksyk, gdzie spotka się i przejdzie szkolenie 16 uczestników z takich krajów, jak Meksyk, Brazylia, Stany Zjednoczone, Peru i Hiszpania. Pod koniec sezonu, który kończy się jesienią, zostanie wybrana piątka ostatnich członków.

Mimo że istnieją podobieństwa do innych platform, na których rozwijają się grupy, format i realizacja tego programu różnią się od innych konkursów talentów. Po pierwsze, jest to pierwszy duży HYBE skupiający się wyłącznie na talentach latynoskich, łączący dyscyplinę rozwoju stosowaną w K-popie z kulturową i artystyczną istotą Ameryki Łacińskiej. Ponadto, zamiast być typowym cotygodniowym programem telewizyjnym, ten będzie produkcją multiplatformową, łączącą dłuższą narrację, treści prezentacyjne i treści dotyczące wydarzeń zakulisowych. Wszystko to będzie dostępne na platformach streamingowych, w mediach społecznościowych i w formie muzyki.

W projekcie bierze udział także mentorów, co jest zjawiskiem niespotykanym w przypadku latynoskich reality show. Wśród nich znajduje się reżyser i choreograf Kenny Ortega (High School Musical, The Descendants), pełniący funkcję producenta wykonawczego; Charm La’Donna (Super Bowl Kendricka Lamara w 2025 r.) jako główna choreografka; i Robert J „RAab” Stevenson (SZA, Rihanna) jako główny  trener wokalny.



„Ten projekt nie dotyczy tylko muzyki. Chodzi o ponowne wyobrażenie sobie, w jaki sposób można odkrywać, rozwijać i prezentować światu talenty latynoskie. Kładziemy podwaliny pod nową generację globalnych artystów latynoskich z najwyższymi standardami produkcji i kreatywności” — powiedział JH Kah, CEO , który przewodzi inicjatywie.

dołącza do innych przedsięwzięć firmy, takich jak niedawno ogłoszone Pase a la Fama, konkurs talentów, który HYBE Latin America stworzyło we współpracy z Telemundo. Program ten, którego celem jest wyłonienie nowego regionalnego zespołu muzyki meksykańskiej, będzie miał premierę 8 czerwca na kanale Telemundo, a w jego jury zasiądą Ana Bárbara, Horacio Palencia i Adriel Favela.

Nowe reality show nie ma powiązanej stacji telewizyjnej. Chociaż uczestnicy oficjalnie przybyli do Meksyku w tym tygodniu, przygotowania do programu trwają już od miesięcy. Z całej Ameryki Łacińskiej i Stanów Zjednoczonych wpłynęły setki zgłoszeń, w wyniku czego na wstępnej liście znalazło się 300 kandydatów. Spośród nich wybrano 16 finalistów, a ci rozpoczną intensywne szkolenie w specjalnie wybudowanym obozie szkoleniowym w Parque Bicentenario w mieście Meksyk.

W bootcampie weźmie udział około 30 instruktorów, w tym trenerzy wokalni, producenci, trenerzy fitness i choreografowie. Wsparcie zapewni Weverse, niezwykle popularna platforma społecznościowa i fandomowa HYBE. Pomimo powiązań z infrastrukturą HYBE, jest to projekt w 100% latynoamerykański.

Za reżyserię programu odpowiada dwóch niezwykle doświadczonych kolumbijskich producentów: Jaime Escallón (X Factor, Survivor) jako showrunner i Lucas Jaramillo jako scenograf. Oboje są producentami wykonawczymi i współtwórcami formatu, a ich jasną misją jest stworzenie środowiska, które autentycznie odzwierciedla kulturę latynoską.

„Różni się od innych pokazów tym, że odbywa się w przestrzeni artystycznej zaprojektowanej tak, aby można ją było zwiedzać w całym mieście, a zatem ma program kulturalny, który jest zarówno artystyczny, jak i medialny” – mówi Jaramillo. „To jest pokaz na żywo.”

Jest to najnowszy projekt HYBE Latin America od czasu powstania firmy w 2023 r., kiedy to HYBE przejęło Exile Music, dział muzyczny Exile Content, na którego czele stoi Isaac Lee.

Lee jest obecnie prezesem HYBE Latin America, spółki z biurami w Mexico City, Miami i Los Angeles, do której należą m.in. takie wytwórnie, jak DOCEMIL Music i Zarpazo Entertainment.

Udostępnij

Zostaw odpowiedź