Papás por conveniencia

W świecie telenowel odgrywają często kluczowe role – wzruszają, bawią i dodają autentyczności fabule. Ale za kulisami pojawia się ważne pytanie: jak wygląda praca młodych aktorów na planie i co robi się, by zapewnić im nie tylko bezpieczeństwo, ale i dobre samopoczucie?


El diario de DanielaAventuras en el tiempoCómplices al rescateAlegrijes y rebujos… Przez wiele lat dla były podstawą oferty . Jednakże w 2005 roku, po sukcesie Pablo y Andrea, firma podjęła decyzję o zamknięciu stacji Niños, którą kierowała producentka wykonawcza , a tym samym zaprzestaniu produkcji dla dzieci. 

Choć obecnie nie produkuje się już telenowel z udziałem dzieci, rzadko zdarza się, aby w obsadzie melodramatu nie znalazło się

Tak jest w przypadku , telenoweli emitowanej przez Univision, w której występują Ariadne Díaz i José Ron w ramach produkcji Ocampo. 

zawsze przywiązywała dużą wagę do talentów dzieci” – podkreśla producent. „Zawsze wymagamy, aby dziecku towarzyszył odpowiedzialny dorosły — ojciec, matka lub należycie upoważniony przedstawiciel, co oznacza, że ​​ wchodzi na plan w towarzystwie. Towarzysz jest odpowiedzialny za karmienie dziecka i ostatecznie za zapewnienie dziecku wszystkiego, czego potrzebuje” — wyjaśnia. 

Ale ile godzin może pracować dziecko? Czy istnieją jakieś ograniczenia w tym zakresie? 

„To już nie jest jak w historiach dla dzieci, ponieważ w historiach dla dzieci, to dzieci były bohaterami, mieliśmy praktycznie, nie wiem, ośmiogodzinne dni z ich odpowiednimi przerwami. Teraz łączymy sceny, w których są dzieci, zwłaszcza te małe, aby starały się skończyć jak najszybciej i nie przekroczyliśmy czterech godzin pracy” – wyjaśnia Ocampo. 

„Kiedyś, gdy mieliśmy ich znacznie dłużej, mieli nauczyciela, psychologa, ale teraz już tak nie jest, bo dni stały się znacznie krótsze, zwłaszcza po to, abyśmy mogli skończyć jak najszybciej” – zauważa. 

Producentka odnoszących sukcesy telenowel, takich jak  fea más bellaLas tontas no van al cielo i sagi Vencer, jasno daje do zrozumienia, że ​​najważniejsze jest zawsze dobro dziecka. 

„Jeśli dziecko z jakiegoś powodu czuje się źle lub jest źle, scena jest przekładana i odbywa się innego dnia. Są naszym priorytetem” – podkreśla. „Poza tym wszyscy to rozumieją”. 

„W szczególnym przypadku Papás ​​por Conveniencia, gdzie mamy dużo dzieci, wszyscy, łącznie z obsadą, zawsze upewniają się, że z dziećmi jest w porządku” – dodaje. 


Instagram Juan Pablo Velasco
Instagram Juan Pablo Velasco
Udostępnij

Zostaw odpowiedź