Jest to jego 16. osiągnięcie Bad Bunny, kamień milowy
Un Verano Sin Ti Bad Bunny’ego to dar, który wciąż daje. Płyta „Me Porto Bonito” – z udziałem Chencho Corleone – osiągnęła nowy kamień milowy, przekraczając miliard wyświetleń na YouTube, prawie trzy lata po wydaniu.
Ten wyczyn zapewnia portorykańskiej supergwiazdzie 16. wpis do Billion Views Club jako główny, wyróżniony artysta lub współpracownik, ustanawiając nowy rekord największej liczby wpisów na platformie streamingowej. Obecnie Bad Bunny zajmuje 5. miejsce na YouTube w kategorii Global Top Artists.
Teledysk „Me Porto Bonito” stał się trzecim oficjalnym klipem z Un Verano Sin Ti – po „Moscow Mule” i „Titi Me Preguntó” – który osiągnął ten cel. Reżyserem teledysku jest Fernando Lugo. W teledysku widać Bunny’ego myjącego pickupa dla dwóch pań, które planują wyjście wieczorem, podczas gdy Chencho jeździ po mieście białym samochodem. Następnie obaj spotykają się na imprezie przy basenie, gdzie dołączają do nich dwie panie i grupa kobiet.
„Me Porto Bonito” dołącza do innych wpisów klubu Bad Bunny Billion Views „Soy Peor”, „Dákiti”, „Callaíta”, „Amorfoda” i nie tylko.
Bad Bunny, który obecnie występuje w najnowszej kampanii Calvina Kleina, dołączył także do obsady filmu Happy Gilmore 2 , który trafi na platformę Netflix 25 lipca, 29 lat po premierze oryginalnego Happy Gilmore.
W międzyczasie obejrzyj ponownie poniższy teledysk „Me Porto Bonito”: