Hiszpański przemysł rozrywkowy szykuje się na powitanie nowego serialu, ‘La agencia’, który ma łączyć humor z dynamicznym światem sztuki
Telecinco szykuje się do premiery „La agencia”, ogólnokrajowej adaptacji popularnego francuskiego formatu „Call my agent”. Serial, którego projekt łączy satyrę na sektor publiczny ze stylem przypominającym „Paquitę Salas”, jest już kręcony w różnych częściach Madrytu oraz w studiach Ciudad de la Imagen.
Główną obsadę „La agencia” reprezentują Javier Gutiérrez, Marta Hazas, Manuela Velasco, Carlos Bardem i Fiorella Faltoyano. Dołączyły do nich dwie nowe, znane osobistości: aktor i model Andrés Velencoso oraz weteran Goya Toledo, co Mediaset España potwierdził w czwartek 6 marca. Dzięki tej obsadzie serial ma szansę stać się jedną z największych atrakcji fabularnych stacji w tym sezonie.
Jedną z największych atrakcji „La agencia” będzie udział znanych twarzy hiszpańskiej sceny artystycznej. W każdym odcinku znany aktor lub aktorka gra samego siebie w zamkniętej fabule skupiającej się na jego karierze i wyzwaniach, jakie niesie ze sobą sława. Wśród potwierdzonych już nazwisk znaleźli się: Belén Rueda, Jaime Lorente, Rubén Cortada, Hiba Abouk, Petra Martínez, Belén Ecija, José Coronado, Toni Acosta, Clara Lago, Luis Zahera i Sara Salamo. Jednakże Mediaset pozostawił sobie możliwość dodania kolejnych odcinków do serialu, które dopiero mają zostać nakręcone.
Pierwszy sezon serialu „La agencia” składa się z trzynastu 70-minutowych odcinków. Jest produkcją Mediaset España we współpracy z The Good Mood, pod kierownictwem wykonawczym Daniela Éciji. Serial pokaże gorączkowe, codzienne życie jednej z najbardziej wpływowych agencji reprezentacyjnych w Hiszpanii, w której czterech agentów i ich asystentów walczy o utrzymanie prestiżu firmy, jednocześnie radząc sobie z kaprysami, ambicjami i dylematami osób, które reprezentują.
Scenariusz zapowiada połączenie konfliktów osobistych i zawodowych, które będą oscylować między dramatem i komedią. Fabuła będzie poruszać tematy rywalizacji między agentami, poszukiwania najbardziej ekskluzywnych kontraktów i trudności w godzeniu pracy z życiem osobistym. W tym konkurencyjnym środowisku bohaterowie będą zmuszeni stawiać czoła szalonym sytuacjom i podejmować decyzje, które wystawią na próbę ich lojalność zarówno wobec klientów, jak i wobec siebie nawzajem.
Serial „Call my agent” stał się światowym fenomenem od czasu premiery we Francji, a jego adaptacje powstały m.in. w takich krajach jak Włochy, Wielka Brytania, Turcja, Indie i Kanada czy w Polsce (pt. Mój Agent). Ponadto Mediawan, firma będąca właścicielem formatu, opracowuje wersję dla Ameryki Łacińskiej, a za produkcję odpowiada Eva Longoria, która będzie również pełnić funkcję reżyserki.
Dzięki tej nowej wersji w hiszpańskiej tonacji Telecinco stawia na serial, który może stać się punktem odniesienia w ich ofercie programowej, oferując ironiczne i lekkie spojrzenie na wszechświat gwiazd.