Jaime Lorente fot. Netflix

Hiszpański przemysł rozrywkowy szykuje się na powitanie nowego serialu, ‘’, który ma łączyć humor z dynamicznym światem sztuki


Telecinco szykuje się do premiery „”, ogólnokrajowej adaptacji popularnego francuskiego formatu „Call my agent”. , którego projekt łączy satyrę na sektor publiczny ze stylem przypominającym „Paquitę Salas”, jest już kręcony w różnych częściach Madrytu oraz w studiach Ciudad de la Imagen.

Główną obsadę „La agencia” reprezentują Javier Gutiérrez, , , i . Dołączyły do nich dwie nowe, znane osobistości: aktor i model oraz weteran Goya Toledo, co España potwierdził w czwartek 6 marca. Dzięki tej obsadzie ma szansę stać się jedną z największych atrakcji fabularnych stacji w tym sezonie.

Jedną z największych atrakcji „La agencia” będzie udział znanych twarzy hiszpańskiej sceny artystycznej. W każdym odcinku znany aktor lub aktorka gra samego siebie w zamkniętej fabule skupiającej się na jego karierze i wyzwaniach, jakie niesie ze sobą sława. Wśród potwierdzonych już nazwisk znaleźli się: , Jaime Lorente, , , Petra Martínez, Belén Ecija, José Coronado, , , i Sara Salamo. Jednakże pozostawił sobie możliwość dodania kolejnych odcinków do serialu, które dopiero mają zostać nakręcone.

Pierwszy sezon serialu „La agencia” składa się z trzynastu 70-minutowych odcinków. Jest produkcją Mediaset España we współpracy z The , pod kierownictwem wykonawczym Daniela Éciji. Serial pokaże gorączkowe, codzienne życie jednej z najbardziej wpływowych agencji reprezentacyjnych w Hiszpanii, w której czterech agentów i ich asystentów walczy o utrzymanie prestiżu firmy, jednocześnie radząc sobie z kaprysami, ambicjami i dylematami osób, które reprezentują.

Scenariusz zapowiada połączenie konfliktów osobistych i zawodowych, które będą oscylować między dramatem i komedią. Fabuła będzie poruszać tematy rywalizacji między agentami, poszukiwania najbardziej ekskluzywnych kontraktów i trudności w godzeniu pracy z życiem osobistym. W tym konkurencyjnym środowisku bohaterowie będą zmuszeni stawiać czoła szalonym sytuacjom i podejmować decyzje, które wystawią na próbę ich lojalność zarówno wobec klientów, jak i wobec siebie nawzajem.

Serial „Call my agent” stał się światowym fenomenem od czasu premiery we Francji, a jego adaptacje powstały m.in. w takich krajach jak Włochy, Wielka Brytania, Turcja, Indie i Kanada czy w Polsce (pt. Mój Agent). Ponadto , firma będąca właścicielem formatu, opracowuje wersję dla Ameryki Łacińskiej, a za produkcję odpowiada , która będzie również pełnić funkcję reżyserki.

Dzięki tej nowej wersji w hiszpańskiej tonacji Telecinco stawia na serial, który może stać się punktem odniesienia w ich ofercie programowej, oferując ironiczne i lekkie spojrzenie na wszechświat gwiazd.

Udostępnij

Leave a reply

  • Default Comments (0)
  • Facebook Comments