‘Santuario’ y ‘Honor’

w Berlinie () wybrał dwa oryginalne , „” i „”, kolejny przykład międzynarodowej serii Grupy


przybywa do Berlina z dwoma najbardziej znaczącymi seriami ostatnich miesięcy.  Fabuły  „” i „” zostały wybrane przez prestiżowy festiwal Berlinale w sekcji Series Market Selects. Obie historie Atresmedia znalazły się wśród 17 serii wybranych na całym świecie przez program jako tytuły wyróżniające się jakością i potencjałem na rynku międzynarodowym wśród dużej liczby projektów prezentowanych z całego świata.

Wybrane przez Berlinale cykle będą miały niepowtarzalną okazję do zaprezentowania się na rynku międzynarodowym. W ten sposób zarówno „Santuario”, jak i „Honor” będą miały podczas wydarzenia specjalną przepustkę pod parasolem i pieczęcią selekcji Berlinale, łączącą potencjalnych nabywców z dystrybutorami i docierającą do odbiorców na całym świecie.

Atresmedia Sales, oprócz tego, że będzie globalnym dystrybutorem wybranych, będzie obecne na targach Market, które odbędą się w Berlinie w dniach 16-19 lutego, wzmacniając tym samym swoją pozycję i znaczenie na poziomie międzynarodowym.

„Santuario” to Atresmedia we współpracy z . Montse García i Rodrigo Ruiz-Gallardón są producentami wykonawczymi, a producentami i .

W serialu występują Aura Garrido i Lucía Guerrero. Aura gra Valle, inżynier specjalizującą się w sztucznej inteligencji, wyznającą bardzo jasne wartości, ale kiedy zaproponowano jej pracę w Sanktuarium, będzie musiała ponownie przemyśleć swoje ideały. Ze swojej strony Lucía będzie Pilar, kobietą, która przybywa do Sanktuarium w trzecim miesiącu ciąży, dla której wkrótce wszystko zacznie wydawać się dziwne.

„Honor” to Atresmedia we współpracy z Portocabo. Producentami wykonawczymi tej fikcji są Montse García i Alfonso Blanco. oparty jest na izraelskim formacie „Kvodo”, stworzonym przez Rona Ninio i Shlomo Mashiacha dla Yes TV.

„Honor” z Darío Grandinettim w roli głównej to emocjonalny, kryminalny i prawniczy thriller, który podejmie dylemat moralny znanego sędziego, który będzie musiał zdecydować, co jest skłonny zrobić, aby ocalić syna po tym, jak brał udział w śmiertelnym wypadku, który może zrujnować jego życie

Atresmedia Sales, dystrybutor treści odnoszący globalne sukcesy

Serie i formaty Atresmedia, dystrybuowane przez Atresmedia Sales, w dalszym ciągu podbijają publiczność na całym świecie, konsolidując Grupę jako dużą fabrykę treści wytwarzanych w Hiszpanii.

Atresmedia, posiadająca model telewizyjny oparty na telewizji wysokiej jakości, której jednym ze znaków rozpoznawczych jest , zbudowała przez lata markę rozpoznawalną, docenianą i cenioną na całym świecie.

Obecnie nie ma produkcji Atresmedia, która jeszcze przed premierą nie wzbudziłaby zainteresowania głównych agentów światowego rynku audiowizualnego, pokazując tym samym siłę i prestiż hiszpańskiej marki.

Dzięki przemyślanej i zaplanowanej strategii, która od lat zakłada, że ​​sukces serialu i możliwości jego wykorzystania wykraczają poza klasyczne witryny wystawiennicze, Atresmedia udało się praktycznie każdą ze swoich produkcji telewizyjnych zamienić w markę fabularną i rozrywkową.

Takie Atesmedia jak ‘La casa de papel / Dom z papieru’, ‘Veneno’, ‘Alba’, ‘Vis a Vis’, ‘La cocinera de Castamar / Kucharka z Castamar’, ‘El Tiempo entre costuras / Krawcowa z Madrytu’, ‘Velvet’, ‘Cardo’, ‘La Ruta’, ‘La Novia Gitana’, ‘Gran Hotel’, ‘La Catedral del Mar / Katedra w Barcelonie’, ‘Fariña’, ‘Toy Boy’, ‘Heridas’, ‘Cristo y Rey’… wszystkie ich o wielkim oddźwięku w Hiszpanii i poza nią.

Wśród najnowszych międzynarodowych wydawnictw Atresmedia wyróżniają się takie jak „Zorras”, „Déjate Ver”, „Camilo Superstar”, „Cristo y Rey” i „Vestidas de Azul” (kontynuacja Veneno).

Udostępnij

Zostaw odpowiedź