„Naszym głównym celem jest przeznaczenie posiadanych zasobów na wsparcie długoterminowej odbudowy miasta, które nazywamy domem” – udostępnił Billboard odnośnie Grammy
Ponieważ pożary w dalszym ciągu niszczą części Los Angeles, Billboard stara się wesprzeć społeczność, odwołując wszystkie wydarzenia związane z rozdaniem nagród Grammy.
„Nasze serca kierują się ku mieszkańcom Los Angeles, którzy muszą stawić czoła rzeczywistości tych niszczycielskich pożarów. „Wielu członków naszego zespołu i społeczności zostało dotkniętych tym problemem osobiście, a naszym głównym celem w tej chwili jest przeznaczenie środków, którymi dysponujemy, na wsparcie długoterminowej odbudowy miasta, które nazywamy domem” – podała firma we wtorkowym oświadczeniu (14 stycznia).
W rezultacie wydarzenia takie jak Managers to Watch i coroczna impreza Power 100 zostały odwołane. „Jesteśmy głęboko wdzięczni służbom ratowniczym, strażakom i animatorom społecznym, którzy zmobilizowali się, aby chronić miasto Los Angeles i służyć mu” – stwierdzono w oświadczeniu, w którym zauważono, że wysiłki firmy w zakresie zbierania funduszy przyniosą korzyści organizacjom takim jak California Community Foundation, Pasadena Community Foundation i Baby2Baby.
Billboard podąża śladami kilku innych firm, które odwołują wydarzenia Grammy, aby skupić się na wspieraniu osób dotkniętych pożarami. Wcześniej tego dnia Universal Music Group, Warner Music Group i Sony Music Group również odwołały plany na tydzień poprzedzający ceremonię wręczenia nagród.
Tymczasem Akademia Nagrań ogłosiła, że planuje kontynuować transmisję 67. dorocznej ceremonii rozdania nagród Grammy 2 lutego. Gala Człowieka Roku MusiCares (która ma uhonorować Grateful Dead) również zaplanowana jest na 31 stycznia. Akademia nie ogłosiła jeszcze ostatecznej decyzji w sprawie innych wydarzeń Tygodnia Grammy, takich jak ceremonia wręczenia nagród Special Merit Awards odbywających się 1 lutego, które zwykle odbywają się w Wilshire Ebell Theatre w Los Angeles.