Lalkę kolekcjonerską Bratz x Karol G będzie można zamówić w przedsprzedaży od 3 grudnia
La Bichota, oficjalnie Bratz! W poniedziałek 25 listopada marka lalek lifestylowych i modowych Bratz ogłosiła premierę swojej lalki kolekcjonerskiej Bratz x Karol G.
Po wygranej Karol G w Latin Grammy w 2024 r. za najlepszy album muzyki miejskiej marka, ceniona za odważną ekspresję, przekształciła wygląd kolumbijskiego muzyka w Latin Grammy w 2023 r. w wersję inspirowaną Bratz. Lalka kolekcjonerska Bratz x Karol G oznacza pierwszą współpracę Bratz z artystą muzycznym.
Lalkę będzie można zamawiać w przedsprzedaży na całym świecie od 3 grudnia 2024 r. Będzie sprzedawana online i w sklepach w Stanach Zjednoczonych (w cenie 50 USD), a także w Meksyku, Kolumbii, Peru, Chile i Hiszpanii.
„Nie mogę uwierzyć, że świętuję kolejny ważny kamień milowy w mojej karierze z moją pierwszą lalką, i jestem niesamowicie dumna, że jest to Bratz, marka, której zawsze byłam superfanką od dzieciństwa!” powiedziała Karol G w oświadczeniu. „To surrealistyczne myśleć, że nieco ponad rok temu świętowałam swoje pierwsze zwycięstwo w Latin Grammy, a teraz mam szansę podzielić się lalką zainspirowaną tym przełomowym momentem w mojej karierze. Bratz to „Bichotas” samo w sobie, to niezależne, odważne i potężne trendsetterki, które są częścią naszego życia od początku lat 2000. Ta współpraca to prawdziwa praca z miłości i święto dla fanów w całej Ameryce Łacińskiej i poza nią”.
Moda lalki Bratz x Karol G jest inspirowana oszałamiającą różowozłotą sukienką, którą artystka miała na sobie podczas Latin Grammy w 2023 r., świętując jej niezwykłe życie i osiągnięcia. Lalka zawiera drugi strój oparty na prawdziwych produktach Karol, w tym koszulkę z Season „Bichota”, a także zabawne akcesoria, takie jak mini nagrody i hiperrealistyczna replika płyty Karol G.
Opakowanie lalki jest specjalnie zaprojektowane i ozdobione ilustracjami Karol G. w kultowym stylu Bratz. Całość dopełnia mieniący się kolorami drut kolczasty.