„W muzyce i modzie znalazłem cudowne schronienie, miejsce spokoju, miejsce szczęścia, miejsce marzeń” – powiedział kolumbijski twórca przebojów
We wtorek (29 października) Maluma zaprezentował swoją nową linię odzieży sportowej Remanence podczas pokazu mody w rodzinnym Medellín w Kolumbii. Twórca hitów jest właścicielem i dyrektorem kreatywnym marki, kierowanej przez projektantkę Anę Villegas, która została zaprojektowana „w 100% w Kolumbii i koncentruje się na odpowiedzialnych praktykach, wykorzystując energię odnawialną i wydajne procesy w swojej produkcji”, zgodnie z komunikatem prasowym.
„Odkąd byłem dzieckiem, muzyka i moda były dla mnie bardzo ważnymi narzędziami, dzięki którym mogłem dać światu znać o moich uczuciach, przekazać to, kim jestem, moją istotę, moje myśli” – powiedział Maluma w oświadczeniu. „W muzyce i modzie znalazłem bardzo piękne schronienie, miejsce spokoju, miejsce szczęścia, miejsce marzeń. Muzyka i moda motywują mnie do działania, ponieważ tam naprawdę mogę być sobą, Juanem Luisem; to różne kanały komunikacji, ale tak naprawdę prowadzą do tego samego, idą ręka w rękę i tak będzie, dopóki tworzę muzykę, będę tworzył modę i odwrotnie, ponieważ to motywuje mnie do wstawania każdego dnia.”
Remanence zostało zaprojektowane dla tych, którzy „szukają wygody i stylu w codziennym życiu”, dodaje komunikat. Linia odzieży sportowej łączy odzież aktywną i odzież codzienną, kładąc nacisk na estetykę i funkcjonalność.
Pierwsza kolekcja, futurystyczny styl inspirowany trendem „gorpcore” — jest teraz dostępna na remanence.com na całym świecie i na remanence.co w Kolumbii.