Psycho B**ch thalia fot. Youtube

Thalia, Eden Muñoz i Yandel dołączają do Billboard Latin Music Week 2024


Ponad 50 artystów potwierdziło swój udział w konferencji w Miami Beach w dniach 14–18 października


Supergwiazdy,  i dołączyły do ​​składu  2024, które odbędzie się w dniach 14–18 października w Fillmore w Miami Beach. Te trzy gwiazdy dołączają do grupy ponad 50 mówców i wykonawców, których obecność potwierdzono na pięciodniowym wydarzeniu, które rozpocznie się 14 października i potrwa do piątku 18 października, wraz z galą z okazji 35. 
rocznicy.

Wśród wcześniej potwierdzonych prelegentów znalazły się inne supergwiazdy J Balvin, Peso Pluma, JOP, Alejandro Sanz, Gloria Estefan, Young Miko, Lele Pons, Eslabón Armado, Danny Ocean, Yahritza y su Esencia, Belinda, Bad Gyal, Mon Laferte, Fat Joe, , Keityn, Kunno, Luis Alfonso, Lupita Infante, Majo Aguilar, Marko, Mau y Ricky, Mon La ferte, NORE, Omar Courtz, Paola Jara, Peso Pluma, Pipe Bueno, Sophia Talamas, Yeison Jiménez, Yeri Mua, Zhamira Zambrano i wielu innych.

Trzy nowe pozycje reprezentują trzy wyraźnie różne podgatunki muzyki latynoskiej.

Globalna sensacja powraca na  Week na otwartą dyskusję na temat zdrowia psychicznego i gwiazdorstwa z wcześniej potwierdzoną argentyńską supergwiazdą Marią Becerrą. Znany regionalny meksykański weźmie udział w panelu „Why Are There 50 Writers on My Song?” u boku autora piosenek Keityn, producenta Sergio George’a i moderatora Pierre’a Hachara. Panel zapewni wtajemniczoną perspektywę na temat tego, ile warty jest przebój i kto otrzymuje uznanie za autora piosenek. Ikona muzyki miejskiej weźmie udział w panelu „ELYTE: The beginning and future of the genre”, gdzie Yandel i przyjaciele przedstawią Warner Music. 

„Jesteśmy podekscytowani, że możemy powitać ikony latynoskie Thalię, Eden’a Muñoz’a i Yandel’a na , podczas gdy świętujemy naszą 35. rocznicę” — powiedziała Leila Cobo, dyrektor ds. treści w dziale Latin/Español w . „Ci i ich trajektorie ucieleśniają energię, różnorodność i wpływ dzisiejszej muzyki latynoskiej. Nie możemy się doczekać, aby zorganizować znaczące rozmowy i niezapomniane doświadczenia, które znajdą oddźwięk zarówno wśród fanów, jak i profesjonalistów z branży”.

Obchodząc 35. rocznicę, Billboard jest najdłużej trwającym i największym na świecie spotkaniem branży muzyki latynoskiej — wydarzeniem, w którym uczestniczą zarówno nowi, doświadczeni, jak i przyszli , dyrektorzy i liderzy branży. Edycja z 2024 r. będzie zawierać ekskluzywne rozmowy panelowe i występy największych gwiazd muzyki latynoskiej, a także warsztaty, pokazy, możliwości nawiązywania kontaktów i wiele więcej.

Aby zarejestrować się i uzyskać dostęp do pełnego harmonogramu wydarzeń, odwiedź stronę Billboardlatinmusicweek.com.

Sponsorzy to Azzaro Parfums, Cheetos, Chevron, DoorDash, Johnnie Walker Blended Scotch Whisky, Smirnoff, Smirnoff Ice, Ulta Beauty i Walmart. W tym roku po raz pierwszy uczestnicy mogą kupić tygodniowe i jednodniowe karnety, aby dostosować swoje doświadczenie do Latin Music Week.

Udostępnij

Zostaw odpowiedź