Regreso a Las sabinas

Disney+ zaprezentowało „Regreso a Las Sabinas”: „Chcieliśmy zmienić zasady codziennej gry”


W dniu otwarcia + ogłosił „”, pierwszy codzienny przeznaczony wyłącznie dla platformy streamingowej w Hiszpanii


To nowe podejście może zrewolucjonizować tradycyjny format codziennych seriali, wykorzystując unikalne zalety transmisji strumieniowej. , którego obsadę tworzą , i , zadebiutuje 11 października z pierwotną emisją pięciu odcinków, a następnie codziennymi odcinkami, w sumie ma ich być 70.

Sofía Fábregas, wiceprezes ds. produkcji oryginalnej w + w Hiszpanii, podkreśliła innowacyjny charakter serialu: „Jesteśmy zachwyceni możliwością przedstawienia tego wyjątkowego serialu w formacie, który istnieje od dawna, ale nigdy nie był dostępny na platformie. Jest to strategia programowa, którą rozpoczęliśmy dwa lata temu. Nikt tego nie robił, zadaliśmy sobie pytanie dlaczego i zrobiliśmy to.”

Takie podejście nie tylko podważa istniejące normy, ale także odpowiada na potrzeby odbiorców poszukujących w każdej chwili świeżych i dostępnych treści.

Fabuła „” koncentruje się wokół zawiłości rodzinnych i osobistych, z jakimi borykają się siostry Molina po powrocie do rodzinnego miasta Manterana. Serial porusza głębokie tematy, takie jak przebaczenie i odkupienie, wprowadzając intensywne konflikty emocjonalne, które obiecują utrzymać widza w napięciu.



Jordi Frades, dyrektor projektu, podkreślił odważne podejście: „Mamy doświadczenie w projektach codziennych, ale zawsze zastanawialiśmy się, czy to, co się dzieje, pewnego dnia się wydarzy” i dodaje, że projekt to przestrzeń do „nadania sensu tej przestrzeni”, ukazując nową stronę codziennych narracji.

Reżyser Jordi Frades ujawnił szczegóły procesu produkcyjnego, wyjaśniając, że „Regreso a Las Sabinas” opiera się na podobnym schemacie, co inne codzienne, ale z zauważalnymi różnicami w metodologii. „Nagrano go praktycznie tak samo, jak wszystkie codzienne, w blokach po pięć rozdziałów, aż do osiągnięcia 70 odcinków”. Podkreślił jednak większą swobodę czasu, jaką mieli w porównaniu ze standardowymi codziennymi produkcjami, co pozwoliło na lepszą jakość i głębię każdego odcinka.

W Fábregas podkreślił swobodę twórczą, która charakteryzuje tę produkcję: „Przy tej produkcji mieliśmy więcej czasu i nikt cię nie ocenia, co zostało zrobione, zostało zrobione. Ma te same kody, co limitowana sześciu odcinków. I to dało nam dużą swobodę.”

Frades zastanawiał się także nad nową dynamiką, jaką ten projekt wniósł do zespołu: „Brak niewoli bezpośredniego komentarza pozwala pracować w inny sposób. Mówimy o serii 70 rozdziałów i jest ona nieco łatwiejsza do kontrolowania niż 300. Jeśli coś osiągnęliśmy, to to, że był to projekt, w ramach którego wszyscy jednocześnie zrozumieliśmy, że próbujemy czegoś nowego, z całym szacunkiem i miłością. I to uczyniło to tak wyjątkowym dla nas wszystkich… publiczności mniej więcej się to podoba”.

Podczas prezentacji podzieliła się swoimi doświadczeniami, podkreślając śmiałość projektu: „Wszyscy mówią, że jest to ryzykowne i to prawda, ale jeśli robisz coś po raz pierwszy i ryzykujesz dużo, istnieje margines błędu . „Wszyscy wiedzieliśmy, że tak właśnie jest, dostosowaliśmy się i wiosłowaliśmy na korzyść”.

oferuje wgląd w serce swojego bohatera, Miguela, uwięzionego w złożonym dylemacie emocjonalnym: „Miguel zmagają się z wichrem z przeszłości, który wstrząsa jego fundamentami. Nazywa się Gracia (Celia Freijeiro) i wraz z nią przeżywają rany i nierozwiązane uczucia. Pojawia się dwoistość tego, czego chcę i tego, co chce zrobić. Myśl o przeszłości, teraźniejszości, głową i sercem. Co wybiera Miguel? Obejrzyj serial.”


Udostępnij

Zostaw odpowiedź