La Academia fot facebook

Producent „La Academia” atakuje „La Casa de los Famosos México”


, ”, ostro skrytykował konkurencyjne México”


,  , ostro skrytykował  México” , konkurencyjne , stwierdzając, że program  oferuje lepszą treść w porównaniu z programem 

Od rozpoczęcia emisji obu programów 21 lipca nieustannie rywalizują o uwagę publiczności. Z wyników wynika, że ​​program izolacyjny przyciągnął większą liczbę widzów.

„Naszym celem jest stworzenie klasycznego programu, który zachęca do realizowania marzeń. Priorytetowo stawiamy ludzkie wartości, takie jak wysiłek, talent, dyscyplina, odporność i miłość do tego, co robisz” – powiedział Tovar.

„Nie mamy zamiaru pokazywać ludzkiej nędzy jak w innych reality show” – oznajmił reżyser na swoich portalach społecznościowych, gdzie wspierają go jego fani.

Andrés Tovar, który pracował już przy innych produkcjach Azteca, np. „Acércate a Rocío”, zadebiutował w „La Academia” podczas drugiego koncertu w tym sezonie, mając na celu ulepszenie programu i uatrakcyjnienie go.

Internauci zareagowali na jego komentarze w następujący sposób: „obierasz właściwą drogę, troszcząc się o innych i doskonaląc się, aby dostarczać wysokiej jakości treści zarówno tym, którzy oglądają, jak i tym, którzy produkują”.

„Możesz to osiągnąć, ponieważ jesteś bardzo odpowiedzialną, wrażliwą istotą, która bardzo kocha swoją pracę, więc działaj, a wkrótce zobaczysz, jaki będzie twój sukces” – skomentowali niektórzy internauci, choć reakcje w ich sieciach są ograniczone.

Producent zauważył, że jego rola w produkcji pozwala mu wnieść swoją wiedzę, pasję do swojej pracy i doświadczenie w telewizji na żywo: „Poza aspektami technologicznymi i wizualnymi chcę dodać wiele ważnych elementów pod względem treści, ponieważ jest to okno do komunikacji i oferowania wartościowej rozrywki. Od pierwszego tygodnia, kiedy zacząłem, było to znaczące wyzwanie, angażujące profesjonalistów z tej firmy i otrzymywanie wsparcia od wszystkich tutaj, zaczynając od Adriána Ortegi, dyrektora generalnego ds. treści, który zaufał mi, że tu będę. Ten format ma świetną okazję, aby stać się nową akademią”.

Tovar wspominał, że 22 lata temu po raz pierwszy pracował nad reality show o konkursie muzycznym u boku Jaime Camila, który obecnie jest głównym gospodarzem La Academia: „Ponad dwie dekady temu koordynowałem castingi do Operación Triunfo z Camilem, a teraz spotkaliśmy się ponownie”.

Jeśli chodzi o ewolucję reality show na przestrzeni 22 lat, producent zauważył, że główne zmiany zaszły „w profilach nowego pokolenia młodych ludzi, które teraz komunikuje się bardziej otwarcie i z szacunkiem. Innym wyzwaniem jest obserwowanie, jak zmieniły się pokolenia i jak z nimi współpracujemy, aby rozwijać ich talent, nadal wierzyć w ich marzenia i przyczyniać się do ich realizacji”.

Udostępnij

Zostaw odpowiedź