Wydarzenie odbędzie się w tym roku w Jackie Gleason Theatre w Miami Beach na południowej Florydzie
Peso Pluma, María Becerra, Lele Pons, Mon Laferte i Gloria Estefan wezmą udział w kolejnej edycji Billboard’s Latin Music Week, która odbędzie się w Miami Beach (Stany Zjednoczone), jak podał magazyn w środę. Impreza odbędzie się między 14 a 18 października.
Lista artystów biorących udział w tym wydarzeniu, które będzie obchodzić swoją 35. edycję i które odbędzie się w tym samym tygodniu, w którym magazyn obchodzi galę Billboard Latinos, jest uzupełniona także przez inne postacie, takie jak między innymi duet Mau y Ricky, Bad Gyal, Danny Ocean i Paola Jara.
Wydarzenie odbędzie się w tym roku w Jackie Gleason Theatre w Miami Beach na południowej Florydzie i będzie świętem „latynoskiej kultury, muzyki i rozrywki”, jak stwierdzono w oświadczeniu, w którym podkreślono, że program obejmie panele, prelekcje, warsztaty i specjalne prezentacje.
„Muzyka latynoska przeżywa w tym roku moment największego sukcesu i światowego uznania. Ale Billboard z dumą stoi u jego boku od ponad 35 lat jako główny nośnik standardów, obrońca i opiniotwórca muzyki latynoskiej na całym świecie” – argumentował magazyn Billboard. Menedżer treści w języku łacińskim i hiszpańskim, Leila Cobo.
„Jesteśmy dumni z dziesięcioleci pracy, którą wykonaliśmy, aby uczcić talenty latynoskie i zjednoczyć społeczność. Tegoroczne wydarzenie będzie niezrównanym świętem dla artystów, branży i fanów” — dodał Mike Van, prezes Billboard.
Jak ujawniła organizacja, nie podając dalszych szczegółów, 18 października z okazji 35. rocznicy tego wydarzenia odbędzie się specjalna impreza.
Ubiegłoroczna edycja, również odbywająca się w Miami Beach, uświetniła cykl występów na żywo m.in Peso Plumy, Nathy Peluso, Young Miko i Fonseca, a także odbyła się rozmowa z członkami meksykańskiej grupy RBD i rozmowa z Kolumbijką Shakirą.
Prezes Billboardu Mike Van powiedział w notatce, że tegoroczna edycja tego wydarzenia będzie „niezrównanym świętem dla artystów, branży i fanów”.
Billboard Latin Music Week zbiegnie się z Billboard Latin Music Awards 2024, które zostaną ponownie wyemitowane w sieci Telemundo. Zamykając wypełniony po brzegi tydzień wydarzeń,
Billboard nawiąże współpracę z Bresh, aby zorganizować imprezę finałową Billboard Latin Music Week. Więcej szczegółów wkrótce.
Billboard Latin Music Week to najdłużej trwające i największe spotkanie branży muzyki latynoskiej na świecie, na którym pojawiają się najlepsi artyści, aktorzy, osoby wpływowe i liderzy branży z Ameryki Łacińskiej. Konferencja stała się wydarzeniem, w którym muszą uczestniczyć artyści, dyrektorzy i gracze z branży, zarówno nowi, jak i ci, którzy dopiero zaczynają, czy mają ugruntowaną pozycję.
Więcej informacji na temat Billboard Latin Music Week i najnowsze aktualności znajdziesz na stronie BillboardLatinMusicWeek.com.