Film fabularny w reżyserii Mohita Ramchandaniego zadebiutuje w Stanach Zjednoczonych 30 sierpnia
Portorykański piosenkarz Luis Fonsi zaprezentował teledysk do „City of Dreams”, oficjalnej piosenki z filmu o tym samym tytule, który porusza tematykę handlu ludźmi i pracy dzieci.
Producentami filmu fabularnego są m.in. Fonsi, zdobywczyni pięciu nagród Latin Grammy oraz nominowana do Oscara meksykańska aktorka Yalitza Aparicio.
Portorykański piosenkarz wyraził w oświadczeniu nadzieję, że film może zmienić życie dzieci i zauważył, że misją tej „potężnej piosenki” jest podnoszenie świadomości na temat tej krytycznej kwestii.
Za piosenkę do tego filmu inspirowanego prawdziwą historią i wyreżyserowanego przez Mohita Ramchandaniego odpowiedzialna była piosenkarka i kompozytorka „Despacito” Linda Perry.
Teledysk do piosenki, nakręcony przez Ramchandaniego i zmontowany przy użyciu tej samej palety kolorów co film, ukazuje Fonsiego poza latynoskim pop rockiem.
„Współpraca supergwiazd muzyki stratosferycznej, takich jak Linda Perry i Luis Fonsi, nad tak niezapomnianym i poruszającym hymnem, to coś więcej niż spełnienie marzeń debiutującego filmowca” – stwierdził Ramchandani w oświadczeniu.
Prawdziwa historia
„City of Dreams” opowiada historię „Jesúsa”, młodego Meksykanina marzącego o zostaniu gwiazdą piłki nożnej, który po porwaniu zostaje wciągnięty w mroczny świat wyzysku, przemycony przez granicę i sprzedany do tajnego warsztatu produkującego odzież w Los Angeles (Kalifornia).
Według Organizacji Narodów Zjednoczonych w ciągu ubiegłych czterech lat wskaźniki dotyczące pracy dzieci na całym świecie odnotowały alarmujący wzrost, mimo tego rządy nie opracowały planu ograniczenia tego zjawiska.