El gran salto fot atresplayer

atresplayer nie przestaje się rozwijać i świętuje w wielkim stylu pięć lat sukcesów, skonsolidowanych jako hiszpański, lokalny punkt odniesienia i z ponad 20 projektami w przygotowaniu na nadchodzące miesiące. Platforma Atresmedia obchodzi swoje piąte urodziny, przekraczając już barierę 600 000 abonentów i średnio ponad 5 milionów unikalnych użytkowników miesięcznie


Podczas wspaniałego wydarzenia zorganizowanego w Madrycie, w którym wzięło udział wiele twarzy i profesjonalistów z branży, którzy wznieśli toast za sukces platformy Atresmedia, atresplayer podsumowało swoją karierę, odkąd w 2019 roku zrobiło krok naprzód i stało się pierwszą hiszpańską platformą telewizyjną, która tworzy oryginalne treści.

Od tego czasu atresplayer wypuściło ponad 40 oryginalnych produkcji, z roku na rok zwiększając swoje zaangażowanie i stając się podstawową siłą napędową branży.

Według Jose Antonio Antóna, dyrektora generalnego : „Sukces atresplayer można wytłumaczyć pionierską strategią, która przez lata stwarzała w cyfrowym wszechświecie szansę na opracowanie modelu biznesowego, w którym nasze treści mogłyby mieć różne okna wykorzystania, dotarcie do większej liczby osób i optymalizacja rentowności.”

„To właśnie ta globalna strategia pozwoliła firmie Atresmedia być liderem w dziedzinie telewizji ogólnodostępnej, liderem w dziedzinie telewizji cyfrowej i liderem we wszystkich rodzajach konsumpcji; i daje nam to wiele satysfakcji, ponieważ za tym przywództwem kryje się zaufanie, jakie widzowie i użytkownicy pokładają w naszym modelu i naszych treściach”. – dodaje. „Zawiera produkcje na żądanie, które możesz oglądać, kiedy tylko chcesz, a także ofertę na żywo dzięki 10 szybkim kanałom w atresplayer. Nie ma innego operatora w Hiszpanii, który byłby w stanie dorównać temu.”

atresplayer wykorzystało to wspaniałe wydarzenie do rozpoczęcia swojej nowej kampanii promocyjnej, w której biorą udział niektóre z najwybitniejszych postaci w branży, a które są już częścią projektów na platformie, takie jak: , Belén Rueda, Hiba Abouk, , Verónica Sánchez, Yon González, , , , Ginés García Millán, Natalia Verbeke, , Nerea Barros, , Ana Locking, , Darío Grandinetti, La Pija y La Quinqui, Amaia Aberasturi, Alejandro Jato, Unax Ugalde, , Lucía Guerrero, Valeria Ros, , Iria del Valle, Mar Isern czy Roberto Leal.

atresplayer pokazało także po raz pierwszy na tym wydarzeniu pierwsze spojrzenie niektórych ze swoich nadchodzących seriali, takich jak ’El gran salto’, ‘Mariliendre’, ‘’, ‘’ czy ‘.



atresplayer, ponad 20 projektów w toku

atresplayer nie przestaje rozwijać swojego katalogu. Oprócz produkcji, które ukazały się na początku 2024 roku, platforma Atresmedia pracuje już nad ponad 20 projektami, które ujrzą światło dzienne w nadchodzących miesiącach. Niektóre z nich są już znane, a inne zostaną ogłoszone wkrótce.

Wkrótce ukażą się oryginalne tytuły, takie jak „A muerte”, komedia romantyczna w reżyserii Dani de la Orden, z Verónicą Echegui i w rolach głównych czy „El gran salto” – imponująca historia wzlotu i upadku mistrza olimpijskiego Gervasio Deferra z Óscarem Casasem w roli głównej.

atresplayer po raz kolejny zagłębia się w sferę science fiction dzięki „Santuario”, thrillerowi będącemu adaptacją popularnego podcastu Manuela Bartuala i Carmen Pacheco, z Aurą Garrido i Lucíą Guerrero w rolach głównych. Elvira Mínguez debiutuje jako reżyserka serialu adaptacją swojej powieści pod tym samym tytułem w „”, intensywnym dramacie wiejskim, którego akcja rozgrywa się pod koniec XX wieku. XIX, z Adelfą Calvo, Maríą Morales i Carmelo Gómezem w rolach głównych.

Po młodzieżowych sukcesach takich dzieł jak „La Edad de la Ira” czy „Red Flags” atresplayer kontynuuje swoje zaangażowanie w tego typu fabułę i rozpoczęli już zdjęcia do „”, adaptacji włoskiego fenomenu „Mare Fuori” z idolem młodzieżowym Gabrielem Guevarą na czele projektu. Rozpoczęły się także nagrania „FoQ: La Nueva Generación”, powrotu jednej z wielkich marek hiszpańskiej literatury dostosowanej do nowych czasów, ale zachowującej esencję, która naznaczyła całe pokolenie.

Zdjęcia do jednego z najbardziej oczekiwanych projektów atresplayer również rozpoczęły się kilka tygodni temu: „Mariliendre”. Jest to komedia muzyczna stworzona przez Javiera Ferreiro, nosząca w produkcji pieczęć Javiera Ambrosiego i Javiera Calvo, która sprawi, że wszyscy zatańczą do wielkich klasyków hiszpańskiej muzyki w obsadzie łączącej młode talenty z aktorami z dużym doświadczeniem: Blanci Martínez w towarzystwie Martina Urrutii, Omara Ayuso, Carlosa Gonzáleza, Yenesi, Álvaro Jurado, Mariony Terés, Mariano Peña i Niny.

Drag Race España” nadal będzie zadziwiało atresplayer i będzie kontynuowało swoją ścieżkę sukcesów: platforma zapowiedziała już piątą edycję, mimo że czwarty sezon programu nie został jeszcze wyemitowany. Prawdziwa deklaracja intencji i zaufania.

Na platformie pojawiają się także oryginalne programy z , kanału młodzieżowego atresplayer, takie jak „Si lo dice mi madre”, program randkowy prowadzony przez La Pija i La Quinqui, „Temporada de caza” – nowy format, który uruchamia prawdziwy- wyciek czasu ze znanymi twórcami treści, czy nowy sezon serialu „Rabia”.

Ponadto atresplayer będzie w dalszym ciągu udostępniał wyłącznie premiery oryginalnych serii , a już wkrótce tytuły takie jak „Ángela”, thriller dramatyczny z Verónicą Sánchez, Danielem Grao, Jaime Zatarain i Lucíą Jiménez, czy „”, adaptacja powieści Megan Maxwell z Adrianą Torrebejano, Rubénem Cortadą, Evą Ugarte i Francisco Ortizem pojawią się na ekranie.

atresplayer, dane z 5 lat przywództwa

Z ponad 600 000 subskrybentami i pięcioma milionami unikalnych użytkowników miesięcznie, atresplayer ugruntował swoją pozycję pożądanej platformy w Hiszpanii. Dzięki strategii, która stawia treść w centrum swojego modelu, stawiając na innowację, jakość i różnorodność, atresplayer nie przestaje się rozwijać w ciągu tych pięciu lat, pokazując swoją wyjątkową wartość, która uczyniła go lokalnym liderem platformy.

W ciągu tych pięciu lat atresplayer z każdym sezonem pomnażał liczbę subskrybentów, przy gwałtownym wzroście, zarówno w części płatnej, jak i bezpłatnej. Ten ciągły rozwój przełożył się także na wzrost liczby premier, w tym czasie wydano prawie pięćdziesiąt autorskich produkcji.

W ten sposób atresplayer umacnia pozycję Atresmedia w cyfrowym wszechświecie, będąc grupą, która od trzech sezonów dominuje także w ogólnodostępnej telewizji linearnej i przoduje we wszystkich rodzajach konsumpcji.

https://fb.watch/sv5BLElxcF
Udostępnij

Zostaw odpowiedź