Karol g fot spotify

Koszulka z limitowanej edycji była noszona przez drużynę FC Femení podczas meczu z Villarreal CF Femenino


Aby uczcić fakt, że  jest najczęściej odtwarzaną latynoską artystką w na całym świecie przez cztery lata z rzędu, logo kolumbijskiej twórczyni hitów zostało umieszczone na koszulkach FC w ramach partnerstwa hiszpańskiego klubu ze .

Logo było noszone podczas meczu Femení Liga F z Villarreal CF Femenino odbywającego się 13 kwietnia oraz będzie noszona przez drużynę męską w najbliższy weekend podczas meczu La Liga El Clásico, kiedy zmierzy się z Realem Madryt 21 kwietnia. – koszulka z logo jest również dostępna w sprzedaży.



„Symbol serca reprezentuje styl „”, moment w moim życiu, w którym znalazłem siłę, odporność i wsparcie” – stwierdziła Karol w oświadczeniu. „Dzięki Spotify i FC Barcelona zobaczenie tego na przodzie , która inspiruje tak wiele tej samej energii, ma naprawdę znaczenie”.

„Jesteśmy bardzo dumni, że możemy świętować niesamowity sukces poprzez kultową koszulkę Barçy” – powiedział o partnerstwie Marc Hazan, wiceprezes ds. partnerstwa i marketingu w Spotify. „Jej inspiruje wyjątkową pasję podobną do tej w klubie piłkarskim i niesamowite jest połączenie ich razem. Jako największa latynoska artystka w Spotify i pionierka w swojej dziedzinie wiedzieliśmy, że Karol G będzie idealnym członkiem drużyny FC Barcelona”.

Karol G ze Spotify i Barceloną jest następstwem limitowanej edycji  Rosalíi inspirowanej Motomami, która została wprowadzona na rynek w zeszłym roku z okazji pierwszej rocznicy wydania nagrodzonego Grammy albumu. Hiszpańska supergwiazda była pierwszą artystką, która pojawiła się na strojach drużyn męskich i żeńskich. Tymczasem logo OVO Drake’a zostało umieszczone z przodu męskich koszulek FC Barcelona na El Clásico w październiku 2022 r., po tym jak stał się pierwszym artystą, który przekroczył 50 miliardów odtworzeń w Spotify. 



„Ta nowa ze Spotify jest wyjątkowa dla całego Klubu. Po raz kolejny zaskoczymy świat sportu, wprowadzając logo kultowego artysty, Karol G, będącej wzorem do naśladowania dla całego pokolenia fanów. Muzykę i piłkę nożną łączy więź, która nigdy nie przestaje zaskakiwać sportowców i fanów, a to pomoże nam napisać nowy rozdział w tej wspaniałej współpracy pomiędzy Barçą i Spotify” – dodała Juli Guiu, wiceprezes ds. marketingu, FC Barcelona.


Udostępnij

Zostaw odpowiedź