Największy tydzień muzyki latynoskiej poszerza swoją ofertę programową w 2024 r. Rejestracja zostanie wkrótce otwarta
Tydzień muzyki latynoskiej Billboardu, najbardziej prestiżowe i najdłużej trwające wydarzenie poświęcone celebrowaniu muzyki w języku hiszpańskim, powróci do Miami. Odbędzie się od poniedziałku 14 października 2024 r. do piątku 18 października 2024 r. Impreza skupia najbardziej uznanych i wschodzących dyrektorów muzyki latynoskiej oraz artystów z całego świata na tydzień występów na żywo, networkingu, ekskluzywnych rozmów, paneli, warsztatów, aktywacji i koncertów.
Wydarzenie, które w zeszłym roku obejmowało kameralne rozmowy z artystami takimi jak Shakira i Fonseca oraz panele prowadzone między innymi przez Peso Plumę, Wisina, Fuerza Regida, Young Miko, Nicky Jam, Arcángel, Ivy Queen i Myke Towers, jest uznawane za miejsce najbardziej ważne do spotkań współczesnych najbardziej wpływowych i znanych artystów, zarówno już uznanych, jak i wschodzących. Tydzień Muzyki Łacińskiej to także ważne miejsce spotkań najwyższej kadry menedżerskiej w branży.
Leila Cobo, dyrektor ds. treści Billboard Latin/Spanish powiedziała: „Jesteśmy podekscytowani możliwością powrotu do Miami, aby uczcić ponad trzydziestoletnie dziedzictwo i nie możemy się doczekać ogłoszenia tegorocznego składu supergwiazd, dyrektorów i wschodzących talentów”.
W zeszłym roku do udziału w wydarzeniu zarejestrowało się ponad 5000 osób, w tym ponad 50 artystów, ponad 50 dyrektorów, a w ciągu pięciu dni działań odbyło się ponad 40 rozmów, paneli, koncertów i warsztatów.
Do najbardziej znanych paneli należały tradycyjny już Panel Kobiet oraz „Making the Hit Live”, podczas którego w zeszłym roku Pedro Capó i Carin León stworzyli piosenkę na żywo „Existo” wydaną w tym roku przez firmę Sony.
Pełny kalendarz na 2023 rok znajdziesz tutaj.
Na prośbę uczestników w edycji 2024 program zostanie rozszerzony, a dodatkowe szczegóły zostaną opublikowane w nadchodzących tygodniach. Aby uzyskać aktualizacje odwiedź BillboardLatinMusicWeek.com.