Carmen Machi fot IMDb

Carmen Machi wystąpi w „Celeste”, nowej oryginalnej serii Movistar Plus+


zagra w „” inspektorkę Urzędu Skarbowego, która staje przed swoją najważniejszą sprawą, gdy zbliża się do emerytury


   poprowadzi obsadę , nowej oryginalnej serii , stworzonej przez scenarzystę  w koprodukcji ze 100 Balas (The Mediapro Studio), której premiera odbędzie się w 2024 roku.

Nagrodzona nagrodą Goya, trzema nagrodami teatralnymi MAX, dwiema Fotogramas de Plata i nagrodą Ondas, wśród prawie 40 zdobytych nagród, Carmen Machi wcieli się w Sarę Santano, inspektor podatkowej, której zaproponowano najważniejszą sprawę, gdy miała właśnie podpisać swoją wcześniejszą emeryturę.

Dla Carmen Machi wejście w skórę szarej i ponurej istoty takiej jak Sara Santano „było ogromnym darem”. „Kiedy Diego zadzwonił do mnie i powiedział, że napisał coś, myśląc o mnie, byłam bardzo podekscytowana. Stworzył postać pełną ciszy, którą dodatkowo otacza fantastyczna . Kiedy Diego opowiedział mi, o czym jest ta historia, roześmiałam się, choć trzeba podkreślić, że nie jest to komedia. Skrypty są naprawdę dobre. Co więcej, dla mnie ten projekt oznacza powrót do domu ze względu na moją współpracę z Globomedia (The Mediapro Studio). Tutaj zrobiłam dwie najważniejsze rzeczy w moim życiu, takie jak „Aída” i „Siete Vidas”, co oznacza ponowną współpracę z Luisem San Narciso, Laurą Fernández Espeso… i wieloma ludźmi, którzy są tacy jak ja artystyczna rodzina.» – dodała.

Machi może poszczycić się rozległą i płodną karierą, mając na swoim koncie ponad pięćdziesiąt filmów wyreżyserowanych przez takich twórców jak Pedro Almodóvar, Isabel Coixet, Isaki Lacuesta, Pablo Berger, Álex de la Iglesia, Carlota Pereda, Emilio Martínez Lázaro, Miguel del Arco, Juan Cavestany, Fernando Colomo i Nacho García Velilla, i wielu innych.

Na scenie występowała od 17. roku życia, a jej kariera nabrała tempa, gdy wystąpiła w serialu „Aída”, co zapewniło jej ogromną popularność. Od tego czasu nieprzerwanie pracuje w telewizji („La Mesías”, „30 Monedas”, „Las de la ultima fila”, „Citas”), kinie i teatrze, gdzie nie stawiał jej oporu żaden scenariusz.

Dla : „„ Celeste” zrodziła się z wyzwania, jakim było stworzenie zawrotnego thrillera wokół najbardziej szarej postaci, jaką mogę sobie wyobrazić: sześćdziesięcioletniej inspektor podatkowej, która mieszka samotnie i nie ma żadnych specjalnych zdolności. Ponieważ „Celeste” stara się być tym, pościgiem do granic możliwości w szarym i przygnębiającym świecie Urzędu Skarbowego. To jak „Zodiak”, ale z podatkiem dochodowym od osób fizycznych„. Scenarzysta podkreślił również: „Niezbędne było posiadanie za sprzymierzeńca , który dołączył do projektu od chwili, gdy przedstawiliśmy pomysł na i z którego zespołem nie możemy się doczekać rozpoczęcia pracy ”.

Diego San José jest twórcą trylogii „Vota Juan”, „Vamos Juan” i „Venga Juan”, zdobywcy nagrody Feroz dla najlepszej komedii telewizyjnej w latach 2021 i 2022. W filmie napisał scenariusze do filmów z Borją Cobeagą takie jak ‘Pagafantas’, ‘No controles’, ‘8 apellidos vascos’, ‘Fe de etarras’ czy ‘Superlópez’, za które otrzymali nominację do nagrody Goya za najlepszy scenariusz adaptowany.

Za reżyserię sześciu odcinków składających się na „Celeste” odpowiada reżyserka . Nagrodzona trzema Biznagami na Festiwalu w Maladze (najlepszy film, najlepsza reżyseria i najlepszy scenariusz) za „Las Distancias”, który otrzymał także nagrodę dla najlepszego filmu na festiwalu Gaudiego. Po raz kolejny zyskała uznanie publiczności i krytyki na konkursie w Maladze w ubiegłym roku swoim trzecim filmem fabularnym „Els Encantats”, ponownie zdobywając Srebrną Biznagę za najlepszy scenariusz. Trapé ma za sobą udaną karierę jako scenarzystka i reżyser. Oprócz filmu „Els Encantats”, który wyreżyserowała, a także podpisania scenariusza z Miguelem Ibánezem, Katalonka wyreżyserowała między innymi tak znane tytuły fabularne, jak „Rapa”, „Elite” i „Hit”.

„Celeste”

Celeste to wielka gwiazda muzyki latynoskiej. Jej piosenki są fenomenem na skalę światową. Koncerty wypełniają stadiony. Ma własne perfumy, własną markę bielizny i długie włosy promujące własny szampon.

Ale ten nie jest o niej. Prawdziwą bohaterką „Celeste” jest Sara Santano, inspektor podatkowa, która całe życie poświęciła zbieraniu podatków.

To jedyna rzecz, którą robiła, odkąd w wieku dwudziestu kilku lat przystąpiła do egzaminów, aż do dzisiaj, po ponad trzydziestu latach pracy w Urzędzie Skarbowym, nadszedł czas wcześniejszego przejścia na emeryturę. A przynajmniej tak myślała. Bo ostatniego dnia otrzymuje najważniejsze zadanie w swojej karierze: udowodnić, że Celeste, wielka latynoska gwiazda, mieszka w Hiszpanii i tu musi płacić podatki.

Misja, od której zależy hiszpańska kasa: dwadzieścia milionów euro. Aby tego dokonać, Sara będzie musiała odłożyć swoje życie na bok, aby przejść przez Celeste i udowodnić, że spędziła tu 184 dni. Pół roku plus jeden.

Jakby nie patrzeć, scenariusz trochę nawiązuje do dobrze znanej gwiazdy latynoskiej, Shakiry, i jej problemów z Urzędem Skarbowym w Hiszpanii.

Udostępnij

Zostaw odpowiedź