Marka tequili ultra-premium ogłosiła piosenkarza nowym właścicielem i podkreśliła, że dzieli z nim wizję budowania dziedzictwa i bogactwa kulturowego Meksyku
Po długiej i pełnej sukcesów trasie koncertowej w 2023 roku Luis Miguel nadal triumfuje i jest obecnie udziałowcem meksykańskiej firmy Don Ramón, zajmującej się produkcją i marketingiem tequili ultra- premium.
Poinformował o tym na portalach społecznościowych dom tequili, który ma już nowego, olśniewającego członka: Luisa Miguela „El Sol” z Meksyku, który nabył udziały w spółce i tym samym stał się właścicielem firmy.
W oświadczeniu ogłoszono, że piosenkarz będzie kontynuował trasę Luis Miguel Tour 2024, obejmującą ponad 100 koncertów na całym świecie, we współpracy z marką premium Tequila Don Ramón.
Firma podkreśliła, że podziela wizję artysty dotyczącą budowania bogactwa i dziedzictwa kulturowego Meksyku dzień po dniu, „przynosząc ten dar z naszej ziemi całemu światu”.
„W oczach świata Luis Miguel jest symbolem talentu oraz ikoną muzyki i kultury naszego kraju” – powiedział producent tequili.
„Jego interpretacje nieuchronnie przenoszą słuchaczy z powrotem do żywego Meksyku, pełnego radości, dumy i koloru.”
„Właściciel uprzywilejowanego głosu, który podbił serca różnych pokoleń i w swojej karierze sprzedał miliony płyt… najważniejszy artysta w muzyce hiszpańskojęzycznej przeżywa jeden ze swoich najlepszych momentów” – dodali.
Dom tequili Don Ramón powstał w 1996 roku w Jalisco w Meksyku, firma będąca ekspertem w zbiorach agawy i produkcji tequili. Obecnie jest obecny na wszystkich pięciu kontynentach.
Ogłaszając pojawienie się „Luismi”, firma oświadczyła, że plany artysty polegają na „doprowadzeniu firmy do pozycji numer jeden dzięki wspaniałym innowacjom”.