Premiera serialu 4 Estrellas będzie miała miejsce w godzinach największej oglądalności na La 1
4 Estrellas, serial La 1 dostępny codziennie w największej oglądalności, nagrywa swój drugi sezon z nowymi postaciami powołanymi do życia.
Po ponad sześciu miesiącach na antenie i wyemitowaniu ponad 100 odcinków, seria o rodzinie Lasierra, w której występują Toni Acosta, Marta Aledo, Dafne Fernández i Ana Gracia, wraz z bardzo chóralną obsadą, odnawia fabułę, zachowując jednocześnie komediowy charakter splątań.
Po powrocie z wakacji Rita przybywa z wiadomością, która na zawsze odmieni życie wszystkich…: „Przedstawiam Wam Rafaela. Pobierzmy się”.
Vera zawsze miała królową, a teraz nadszedł czas, abyśmy poznali jej nowego króla. I nie tylko jego, bo Rafaelowi (Francis Lorenzo) towarzyszy cała rodzina. Paz (Elisa Matilla), szwagierka i pies stróżujący klanu. Tristán (Jorge Suquet), niezależny pasierb. Paula (Marta Guerras), grzeczna dziewczynka, która olśniewa wszystkich swoim uśmiechem, i Diego (Nacho López), bezwstydny zięć.
Albaladowie nadejdą jak wichura, którą trudno uspokoić i od pierwszej minuty dojdzie do starcia z Lasierrami. Ich obecność odkryje niezliczone tajemnice, zakazane romanse i tajemnice trudne do rozwiązania. Konkretnie tej związanej z byłymi żonami Rafaela, co sprawi, że wszyscy będą się martwić o Ritę.
Ale to nie będzie jedyny problem, z jakim będą musiały się zmierzyć siostry Lasierra…
Telenowelę, którego koprodukcją są RTVE i Good Mood, a którego producentem wykonawczym jest Daniel Écija, zna już prawie 30 milionów ludzi, przy średniej widowni przekraczającej milion widzów i 8,5% udziale. Październik zakończyli z wynikiem 1 124 tys. i 8,8%. Jest to druga opcja w swojej ofercie i osiąga ponad punktową przewagę nad kolejnymi ofertami.
4 Estrellas rośnie i konsoliduje się w godzinach największej oglądalności od poniedziałku do czwartku. Od premiery dane La 1 poprawiły się o 1,8 punktu w przedziale nadawczym. Obejmował odbiorców w każdym wieku, ze wszystkich warstw społeczno-ekonomicznych i siedlisk, a także rozwinął się na prawie wszystkich obszarach geograficznych, w niektórych z nich o ponad pięć punktów kwotowych.
Serialowi udało się otworzyć swój profil na ludzi młodych (z odcinkami, które przekroczyły 16%) i zintegrować dwie grupy, które mają duży udział w konsumpcji: dorośli w wieku od 45 do 64 lat (z ponad 12%) i starsze kobiety.