Każda osoba działająca w internecie wie, że skuteczne pozycjonowanie strony internetowej to podstawa. Bez profesjonalnego SEO, nawet najnowocześniejsza zaprojektowana strona internetowa będzie pusta.
Czym jest SEO? To cały proces optymalizacji kodu witryny i treści pod kątem wyszukiwarek, robotów Google i potrzeb klienta. Przeczytaj poniżej powody, dla których warto rozważyć inwestycję w pozycjonowanie stron internetowych.
Klienci docierają do Twojej witryny poprzez wyszukiwarkę
Ponad 98% klientów Internetu rozpoczyna zakupy czy działanie od wpisania frazy w wyszukiwarce Google. Im wyższa pozycja Twojej witryny, tym większa szansa na to, ze odwiedzi twoją stronę. Krótko mówiąc, jeśli nie ma Cię na pierwszych stronach wyników wyszukiwania Google, nie istniejesz. Zmiany są bardzo ważne, aby utrzymać wysoką pozycję.
Wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania Google to prestiż
Statystycznie Twój przyszły klient wejdzie tylko na strony znajdujące się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google. Dla tych z drugiej strony nie zostaje już nic, a każdego potencjalnego klienta skuszą już pierwsze efekty. Chodzi o to, aby być jak najwyżej, aby dotrzeć do coraz większej liczby potencjalnych klientów i pokonać konkurencję. Internauci uznają też Twoją witrynę za godną zaufania i prestiżową.
Zwiększ ruch na swojej stronie
Pozycjonowanie strony internetowej zwiększa liczbę potencjalnych klientów i jakość Twojej witryny w wyszukiwarce Google. Profesjonalne SEO to nie tylko wysoka pozycja. Zauważysz wzrost liczby odwiedzin na Twojej stronie przez blogi branżowe i fora internetowe. Dzieje się tak dlatego, że Twój specjalista SEO ma przemyślaną politykę budowania linków i skuteczne zarządzanie treścią pod kątem SEO.
SEO buduje wizerunek Twojej marki
Wspominaliśmy już, że strony znajdujące się na pierwszych stronach wyników wyszukiwania Google są postrzegane jako wiarygodne, stabilniejsze i posiadające silną pozycję w branży. Częste wyświetlanie przez Google słów kluczowych ściśle związanych z Twoją branżą sprawia, że jesteś rozpoznawalny. Klienci znają Twoją markę i istnieje duże prawdopodobieństwo, że ją polecą. Będziesz także rozpoznawalny i dobrze postrzegany w swojej branży. Twoi kontrahenci i konkurencja z pewnością potraktują Cię poważnie, dlatego możesz liczyć na lepsze kontrakty i więcej propozycji współpracy.
Zwiększ rozpoznawalność na rynku lokalnym
Jeśli Twoja firma działa głównie na rynku lokalnym, musisz skupić się na tzw. pozycjonowaniu lokalnym. Dobrze poprowadzona skieruje do Ciebie znacznie więcej klientów, którzy szukają Twoich usług i są blisko Ciebie.
Długotrwałe skutki
Wysoko umiejscowiona strona pozostaje na swoim miejscu przez długi czas. Jeśli na pierwszej stronie wyników zajmiesz pozycję z określonymi frazami, konkurencja będzie musiała się mocno napracować, aby zająć Twoje miejsce. Dlatego tak ważne jest, aby nie oszczędzać na usługach SEO – wybór tej właściwej gwarantuje realne efekty.
Zawsze masz dostęp do wszystkich danych
Pozycjonowanie stron internetowych jest metodą bardzo przejrzystą. Dokładna mierzalność efektów pozwala na bieżąco monitorować ruch na stronie. Wiesz dokładnie, które działania są skuteczne, a które możesz zmienić. Bardzo ważny jest wybór odpowiedniej agencji SEO, aby mieć stały dostęp do wszystkich danych i profesjonalne wsparcie.
Jak widać dobre pozycjonowanie strony internetowej lub sklepu internetowego Twojej firmy jest niezbędne do prawidłowego i ciągłego rozwoju Twojego biznesu. Agencja Delante, https://delante.pl/, zaopiekuje się Tobą, zwiększy Twoje zyski i sprawi, że zaistniejesz na rynku.
Na końcu dodam także, że w dobie wszechobecnego rozwoju i ekspansji rynków zagranicznych, coraz częstszą praktyką jest tworzenie kilku wersji językowych strony lub osobnych witryn obcojęzycznych. Warto wiec także zadbać o pozycjonowanie zagraniczne. W tym może Ci właśnie pomóc Agencja Delante.