Atresplayer zapowiada prawdziwą rewolucję z nowymi serialami i szybkimi kanałami


przechodzi imponującą transformację, która czyni go jeszcze bardziej niesamowitym. Od 5 lipca zintensyfikuje swoje zaangażowanie w główną platformę w Hiszpanii, prezentując bezprecedensowy projekt, najnowocześniejszą technologię i dodatkowe funkcje, które zwiększą komfort użytkowania. Teraz, z jedną zaktualizowaną marką: , odkryjesz najwybitniejszą ofertę treści cyfrowych, zarówno bezpłatnych, jak i płatnych


Ponadto robi to, zapowiadając serię nowych produkcji, które umacniają pozycję atresplayer jako wzorca w hiszpańskim sektorze.

Podczas wielkiego wydarzenia, które odbyło się we wtorkowy wieczór w sercu Madrytu, z udziałem aktorów, prezenterów, twórców, artystów, producentów i przedstawicieli administracji publicznej, zaprezentowało nowego atresplayera, który ma zmienić wszystko.

Podczas tego wydarzenia Javier Bardají, dyrektor generalny Atresmedia, chciał podkreślić rolę, jaką Grupa odgrywa w hiszpańskim przemyśle audiowizualnym: „To ekscytująca noc i chciałbym ogłosić Atresmedia jako jeden z głównych motorów hiszpańskiego przemysłu audiowizualnego, branży kulturalnej i artystycznej. Jesteśmy posiadaczami naszej tożsamości kulturowej. W ciągu ponad 30 lat pracy w Atresmedia stworzyliśmy i wyprodukowaliśmy ponad 500 seriali i programów z ponad 150 filmami… Szczerze wierzę, że razem z wami wszystkimi przyczyniliśmy się do umieszczenia hiszpańskiego przemysłu audiowizualnego na mapie międzynarodowej; ponieważ nasze treści podróżowały po całym świecie”.

W tym kontekście Javier Bardají stwierdził, że atresplayer podtrzymuje filozofię i zasady firmy: „Nowy atresplayer to wielki krok naprzód. atresplayer to projekt, który nigdy się nie zatrzymał i nie zamierza się zatrzymać. Zwiększmy nasz projekt. W Atresmedia, a co za tym idzie w atresplayer, stawiamy treści w centrum, kierując się dwiema podstawowymi zasadami: robić to, co najlepsze i mieć to, co najlepsze. Najlepsze treści i najlepsze talenty, a wszyscy z obsesją na punkcie jakości i różnorodności”.



Będąc pionierem we wprowadzaniu treści internetowych do hiszpańskiego przemysłu audiowizualnego, firma Atresmedia już ponad dekadę temu pokazała swoje oczekiwania, prezentując serie Antena 3 na swojej stronie internetowej lub uruchamiając platformę atresplayer w 2013 roku.

Latem 2019 roku Atresmedia zrewolucjonizowało scenę telewizyjną, wprowadzając nowe i ekskluzywne zaangażowanie w Hiszpanii z ATRESplayer i ATRESplayer PREMIUM. Szeroki katalog oryginalnych i ekskluzywnych treści dla użytkowników, który został wzmocniony przez miesiące. Oferta, która ma już ponad 30 000 godzin dostępnych treści, ponad 4500 godzin nowej produkcji miesięcznie i 5 milionów unikalnych użytkowników miesięcznie.

Dziś atresplayer stał się wiodącą hiszpańską platformą. Zarówno w trybie darmowym, jak i płatnym (Premium). Zwielokrotniła liczbę abonentów – przekraczającą pół miliona – i zdobyła najważniejsze nagrody w branży. Niezrównany wzrost, który czyni go lokalnym bohaterem przed międzynarodowymi gigantami.

Sukces atresplayer uzupełnia pionierską strategię hiperdystrybucji Atresmedia, z jej modelem 360º. Strategia, która stawia treści w centrum biznesu, co umożliwia bardziej efektywne wykorzystanie jej seriali i programów, wydłużając żywotność ekonomiczną i docierając do wszystkich rodzajów odbiorców.

Fikcja, rozrywka i informacja. Propozycja atresplayer nie ma sobie równych: najczęściej oglądane programy, seriale i wiadomości w telewizji w Hiszpanii oraz ich ekskluzywne treści składają się na najlepszą i najbardziej ambitną ofertę na rynku.

Nowy design, nowe funkcje i najlepsza technologia

W rewolucji atresplayer oferowanie najlepszego doświadczenia użytkownika jest kluczowym elementem. Z tego powodu od 5 lipca platforma Atresmedia uruchomi nowy design z najnowszą technologią. Nowy interfejs atresplayer pozwoli na łatwiejszą i bardziej intuicyjną nawigację, będzie posiadał profile i większą personalizację doświadczenia.

Ten nowy projekt poprawi wrażenia na telewizorach SmartTV i urządzeniach mobilnych oraz ułatwi użytkownikom dostęp do obszernego katalogu platformy zawierającego ponad 30 000 godzin treści.

Nowa platforma zaoferuje również użytkownikom większą personalizację nawigacji oraz poprawi dostęp i nawigację poprzez ofertę kanałów na żywo.

Największa oferta na żywo i otwarta: do 10 nowych szybkich kanałów

Użytkownicy Atresplayer korzystają z największej otwartej oferty platformy w Hiszpanii. Do dostępu do całej zawartości kanałów telewizyjnych Atresmedia TV dodano dużą liczbę szybkich kanałów – linearnych kanałów online – które atresplayer udostępnia swoim użytkownikom.

Od 5 lipca atresplayer rozszerzy swoją ofertę na żywo o 10 nowych bezpłatnych (szybkich) kanałów.

Wiąże się to z uruchomieniem 4 nowych linearnych kanałów tematycznych: Clásicos atresplayer (ze stałą emisją odcinków najbardziej mitycznego serialu Atresmedia), Multicine atresplayer (z dużym katalogiem ów telewizyjnych), Comedia atresplayer (kanał linearny z odcinkami najbardziej udanych sitcomów Atresmedia) oraz Mentes Inquietas (kanał z programami, które pozwalają nam dowiedzieć się więcej o świecie i społeczeństwie).

Wraz z tymi pięcioma nowymi, szybkimi kanałami tematycznymi, atresplayer uruchomi jeszcze pięć bardziej szczegółowych kanałów dla konkretnego programu: kanał „Aquí no hay quien viva / Nie ma tu nikogo, kto żyje”, kanał „El Club de la comedia”, kanał „ Equipo de Investigación”, kanał „Física o Química / Fizyka lub chemia” oraz kanał „El hormiguero”. Będzie też dostępny kanał gościnny, którego zawartość będzie się zmieniać w każdym miesiącu.

atresplayer jest również dla najmłodszych w domu. Platforma uruchomi Kidz, szybki kanał z nieprzerwaną emisją treści dla dzieci.

Wszystkie te nowe szybkie kanały dołączą od 5 lipca do już szerokiej gamy kanałów liniowych atresplayer, na którą obecnie składają się: Antena 3, laSexta, Nova, Neox, Mega, Atreseries, Flooxer, Atresplayer Premium, Onda Cero, EuropaFM i Melodia FM.



Również międzynarodowy

atresplayer stał się wielkim oknem dla wielu Hiszpanów mieszkających za granicą; miejscem spotkań dzięki programom informacyjnym, publicystycznym i rozrywkowym, serialom i oryginalnym produkcjom. Ponadto oferuje największy katalog seriali i programów wyprodukowanych w Hiszpanii w Ameryce Łacińskiej i USA.

Platforma płatnicza Atresmedia zyskała miejsce na kontynencie amerykańskim dzięki ekskluzywnej, znanej i ambitnej ofercie. Częścią tego sukcesu jest jakość jego treści i integracja z innymi operatorami poprzez umowy, takie jak zawarta z Claro Video (należąca do giganta América Móvil), z Youtube TV na rynek północnoamerykański i niedawno ogłoszona z Simpletv, głównym operatorem w Wenezueli.


Udostępnij

Zostaw odpowiedź