Juan Osorio eksperymentował z nowym sposobem tworzenia melodramatów i odniósł pełny sukces
W niedawnym wywiadzie reżyserka El Amor Invencible Bonnie Cartas ujawniła, że Osorio użył nowej formuły, aby nakręcić telenowelę w Meksyku.
„Tworzymy z telenoweli inny język wizualny, to jest to, co ta telenowela ma jako zmianę w zarządzaniu aktorami, w scenografii, w ruchu kamer” – skomentowała Cartas meksykańskim mediom.
Dodała, że nie tylko włączenie kamer, ale także ruchy sprawiły, że melodramat jest postrzegany inaczej niż to, do czego jest się przyzwyczajonym w Meksyku, przyznając, że użyli języka kinematograficznego.
„Z tego języka kinematograficznego, który zmieniamy z zawsze nieruchomych kamer w określonych osiach, a aktorzy dochodzą do kadru, tutaj myślę, że nadchodzi inny język kinematograficzny i to jest wielka zmiana, której uczy Juan i że teraz wygląda to spektakularnie ”, powiedziała reżyser.
Ángel Torres, który jest dyrektorem fotograficznym El Amor Invencible, wyjaśnił również techniki zastosowane w tym melodramacie: „Próbuje opowiedzieć historię i mieć ten format telenoweli, ale z bliższą wizualną kinematografią, taką jak serial i filmy” .