Platforma zaprezentowała zwiastun La chica de nieve / Śnieżna dziewczyna, nowego miniserialu opartego na bestsellerze Javiera Castillo, który pojawi się na platformie Netflix 27 stycznia. Nowy thriller ma sześć odcinków i został wyprodukowany przez Atípica Films
Atípica Films produkuje ten sześcioodcinkowy thriller dla Netflix, w którym występują Milena Smit (Madres paralelas, No matarás), José Coronado (El inocente, El cuerpo), Aixa Villagrán (Vida perfecta, Loco por ella), Tristán Ulloa (Fariña, Pudor), Loreto Mauleón (Patria), Julián Villagrán (Extraterrestre), Raúl Prieto (Antidisturbios), Cecilia Freire (Velvet) i Marco Cáceres.
Seria oparta jest na bestsellerowej powieści Javiera Castillo, wydanej przez Penguin Random House Grupo Editorial i sprzedanej w ponad milionie egzemplarzy w Hiszpanii. La chica de nieve / Śnieżna dziewczyna została zaadaptowana na ekran przez Jesúsa Mesasa i Javiera Andrésa Roiga (Deudas, Estoy vivo) i wyreżyserowany przez Davida Ulloa (La caza. Monteperdido) i Laurę Alvea (Animas).
Malaga, 2010, parada Trzech Króli. Najbardziej magiczny moment w roku zamienia się w koszmar dla rodziny Martín, gdy ich córka Amaya znika w tłumie.
Miren (Milena Smit), stażystka dziennikarska, rozpoczyna śledztwo równoległe do śledztwa inspektora Millána (Aixa Villagrán), które obudzi aspekty jej przeszłości, o których wolałaby zapomnieć. Z pomocą swojego kolegi dziennikarza, Eduardo (José Coronado), Miren nie spocznie, dopóki nie znajdzie dziewczyny. Gdzie jest Amaya Martin?
O Atípica Films
Atípica Films (Modelo 77, Las de la última fila, La Peste, Diecisiete, La isla mínima, El hombre de las mil caras, Primos, Grupo 7) to niezależna firma zajmująca się produkcją audiowizualną, założona przez José Antonio Féleza i Cristinę Sutherland w 2009 roku. Kilka lat później do projektu dołączył Alberto Félez, który objął obowiązki producenta i producenta wykonawczego w najnowszych produkcjach Atipica. Do tej pory jego produkcje zgromadziły 150 nagród krajowych w Hiszpanii, w tym 26 nagród Goya i ponad 75 nagród międzynarodowych. Jego celem jest tworzenie innowacyjnych, wysokiej jakości treści, które są atrakcyjne dla szerokiego grona odbiorców.