fot. youtube

Disney i Unicef ​​łączą siły na rzecz żywienia dzieci w Meksyku i Argentynie


Kampania „ Restó. Experiencias que emocionan / Restó. Ekscytujące doświadczenia” zaprasza rodziny z Argentyny i Meksyku do przekazywania darowizn na rzecz na wsparcie programów żywieniowych dla dzieci i młodzieży


Od dziś do 26 października  i prezentują „Pixar Restó. Experiencias que emocionan”, kampanie wspierającą UNICEF i mającą na celu promowanie zdrowego odżywiania i wszechstronnego dobrego samopoczucia dzieci oraz młodzieży w Argentynie i Meksyku, poprzez ofertę gastronomiczną dla całej rodziny.

Inicjatywa zachęca społeczeństwo do udziału w programach UNICEF dla dzieci poprzez przekazanie darowizny na jej oficjalnej stronie (help.unicef.org/). Ci, którzy przekażą darowizny, będą mieli dostęp do ekskluzywnej klasy mistrzowskiej od 27 października, prowadzonej przez meksykańską piosenkarkę i aktorkę Dannę Paola oraz znanego argentyńskiego szefa kuchni Tomása Kalikę.  W tej specjalnej, nagranej klasie przygotują pyszne i zdrowe przepisy inspirowane trzema filmami Disneya i Pixara: COCO, LUCA i RED, a także podzielą się wskazówkami na temat gotowania pożywnych potraw oraz prowadzenia zdrowszego życia.

Z kolei ci, którzy przekazali UNICEF darowizny z tej kampanii w Argentynie i Meksyku, będą mieli również możliwość uzyskania dostępu do ekskluzywnego wirtualnego Meet & Greet z Danną Paolą i Tomásem Kaliką 8 listopada. Ponadto przez całą kampanię rodziny będą miały dostęp do treści, które zainspirują je do przygotowania zdrowych przepisów, jednocześnie ciesząc się ulubionymi historiami Disneya i Pixara. Ta zawartość jest teraz dostępna na oficjalnym kanale Disney Latin America w serwisie YouTube (Disney Recipes).

„Ta nowa kampania, którą przeprowadzamy dzisiaj razem z UNICEF, jest częścią naszej inicjatywy 360°, którą nazywamy #LiveMásSaludable, w ramach trwałego zaangażowania Disneya w towarzyszenie rodzinom w promowaniu zdrowszego stylu życia”, powiedziała Belén Urbaneja, wiceprezes ds. społecznej odpowiedzialności biznesu, Zarządzanie marką i różnorodnością, równość i integracja, The Walt Disney Company Ameryka Łacińska. „Wsparcie firmy dla organizacji takich jak UNICEF, której poprzez żywienie udaje się pozytywnie wpływać na życie dzieci i młodzieży, przyczynia się do wzmocnienia naszego celu, jakim jest wykorzystanie siły naszej rozrywki, aby pomóc zdrowym nawykom dotrzeć do większej liczby osób w regionie” – podsumował Urbaneja.

Jak wskazuje Youssouf Abdel-Jelil, dyrektor regionalny UNICEF na Amerykę Łacińską i Karaiby, „jesteśmy bardzo zaniepokojeni tym, że w Ameryce Łacińskiej i na Karaibach ponad 10 milionów chłopców i dziewcząt poniżej 5 roku życia cierpi z powodu jakiejś formy niedożywienia, to niedożywienie lub nadwaga. Zbilansowane odżywianie zaczyna się w domu i jest niezbędne dla zdrowego rozwoju każdego dziecka  Zapraszamy rodziny do przyłączenia się do tej wspólnej inicjatywy UNICEF i Disneya, dzięki której chcemy stworzyć dla nich przestrzeń do dzielenia się nawykiem zdrowego żywienia ze swoimi synami i córkami”.

„Pixar Restó. Experiencias que emocionan” jest częścią trwałej współpracy między Disneyem a UNICEF w celu wzmocnienia fizycznego i emocjonalnego samopoczucia dzieci i młodzieży, tak aby mogły żyć pełniejszym życiem, osiągać swoje marzenia i swój potencjał.

Udostępnij

Zostaw odpowiedź