i piosenkarz wykorzystał ten wspaniały moment swojej kariery, aby wypuścić własną markę Tequili


Meksykański łamacz serc jest u szczytu swojej artystycznej kariery, po sukcesie w serialu o życiu Luisa Miguela i innych produkcjach, które robi w Hollywood, teraz postanowił zbadać inny aspekt jako przedsiębiorca.

31-letni Boneta powiedział mediom pod koniec zeszłego roku, że ciężko pracuje nad projektem własnego trunku, który jest już sfinalizowany i ma zostać wydany w ciągu najbliższych kilku dni.

W niedawnym wywiadzie Boneta skomentował, że jego zostanie stworzona w czysto meksykańskim i wysokiej jakości procesie rzemieślniczym, ale nadal nie chce ujawniać nazwy swojej marki, dopóki nie będzie dostępna.

„Wkrótce wypuszczę moją tequilę, nie będzie się nazywać , dla mnie ważne jest to, że to meksykańska , produkowana w Atotonilco, w Los Altos [w Jalisco], mamy własną destylarnię. W pierwszej kolejności ukaże się w Meksyku” – wyjaśnia bohater nowego filmu „Ojciec panny młodej”.

Diego nie jest jedynym aktorem, który zdecydował się na tego typu , ponieważ istnieje cała lista celebrytów, którzy również wypuszczają własną markę tequili, jako sposób na pomnażanie swoich pieniędzy. Wśród nich wyróżniają się Kate del Castillo, Daddy Yankee, Jenny Rivera, Kendall Jenner, George Clooney, Dwayne Johnson, „La Roca”, Justin Timberlake i inni.


Dwayne Johnson „The Rock” ze swoją tequilą Teremana

A Diego jest szczęśliwy nie tylko na poziomie zawodowym, ale i osobistym, ze względu na ugruntowane relacje, jakie ma ze swoją koleżanką, młodą aktorką Renatą Notni.

Udostępnij

Zostaw odpowiedź