BTF Media kończy nagrania 'L-POP’, nowej oryginalnej, meksykańskiej serii dla Disney+


Premiera zaplanowana na 2023 rok, nowa produkcja jest realizowana w Meksyku przez , w reżyserii Andrésa Lizarazo, a produkcję wykonawczą zajmuej się Ricardo Coeto i Francisco Cordero


ogłosił zakończenie nagrań do , nowej serii wypełnionej muzyką i tańcem wytwórni Original Productions, która śledzi młodą fankę K-popu, która tworzy i bierze udział w konkursie, aby wygrać wycieczkę do Korei, kołyski gatunku muzycznego, który ją pasjonuje.

Premiera zaplanowana jest na 2023 rok, nowa produkcja jest realizowana w Meksyku przez , w reżyserii Andrésa Lizarazo, z produkcją wykonawczą Ricardo Coeto i Francisco Cordero. Przedstawia utalentowaną młodą obsadę kierowaną przez aktorkę (Andrea – Disney Bia, Disney Channel) wraz z Isan (Ji-Won), Alicia Jaziz (Pau), Arantza Ruiz (Indra), Macarena Oz (Silvana) i Juan Fonsalido (Tomás).

,Andrea (de Alba) jest uważana za największą fankę K-popu, popularnego gatunku muzyki pop, pochodzącego z Korei Południowej. Chociaż chciałaby żyć tańcząc i słuchać K-popu, musi dzielić swój czas między swoją pasję, studia stomatologicznei i pracą w kawiarni w Koreatown w Mexico City. Kiedy dowiaduje się o rozpoczęciu konkursu tanecznego, którego nagrodą jest wycieczka do Korei, Andrea postanawia założyć najlepszą taneczną grupę K-popową razem z Indrą (Ruiz), jej najlepszą przyjaciółką, i dwoma nowymi sojusznikami: Silvaną (Oz). ), aspirującą influencer i Tomásem (Fonsalido), pracownikiem biurowym i ekspertem od K-popu. Z pomocą nowej grupy przyjaciół Andrea wyrusza w muzyczną przygodę, aby urzeczywistnić swoje fantazje. Po drodze odkryjesz, że warto walczyć o to, czego pragniesz.

nowej produkcji uzupełniają Diego Casba (Pablo), Ji Moon (Hye-Jin), Pamela Cervantes (Lety), Rodrigo Rumi (Diego – Disney Bia, Disney Channel), Alberto Casanova (Felipe), i Vanessa Acosta (Margarita). Odcinki zawierają również specjalne występy wybitnych postaci, takich jak Ana Paula Capetillo i wpływowa Sujin Kim, lepiej znana w mediach społecznościowych jako „Chinguamiga”.

Sprawdź także  Cómo mandarlo todo a la mierda: nowy dramat młodzieżowy HBO Max

Złożony z sześciu 30-minutowych odcinków  L-POP prezentuje 7 oryginalnych piosenek K-pop i balladę, dzięki której spróbuje podbić publiczność Disney+ czystą estetyką akordów i tańcami stworzonymi przez renomowaną choreografkę Guille Gómez wraz z jej agencją. .

z kolei zaprasza widzów do odkrywania różnych aspektów kultury koreańskiej poprzez język, kuchnię, tradycje i inne elementy przedstawione w fabule. W tym sensie wśród lokacji serii wyróżnia się koreańska dzielnica zbudowana w całości na potrzeby produkcji i inspirowana fuzją kultury koreańskiej i meksykańskiej. W ożywieniu tego kulturalnego uniwersum w produkcji pomogła koreańsko-meksykańska fotografka i dyrektor kreatywny Seo Ju Park.

Oprawione w szybką, zabawną historię wypełnioną kolorowymi postaciami, L-POP porusza takie tematy, jak pasja do muzyki, intensywność towarzysząca byciu fanem, wartość pracy zespołowej, koniec okresu dojrzewania i znaczenie podążania za marzeniami . Pojawienie się L-POP w Disney+ jest zgodne z zaangażowaniem The Walt Disney Company w Ameryce Łacińskiej w tworzenie treści o znaczeniu lokalnym, we współpracy z latynoskimi domami produkcyjnymi i z udziałem znanych talentów z regionu.


Udostępnij

Powiązane posty

Zostaw odpowiedź