Kampania SKIMS staje się pierwszym partnerem modowym Rosalii
Hiszpańska gwiazda Rosalía występuje w najnowszej kampanii SKIMS, zaznaczając swój partnerski debiut modowy w kolekcji Cotton Collection tej marki. Partnerstwo między wykonawczynią „Saoko” jest również pierwszym dla SKIMS, ponieważ staje się to ich pierwsza dwujęzyczna kampania z treściami dystrybuowanymi zarówno w języku hiszpańskim, jak i angielskim.
„Zainspirowana międzynarodowym wpływem Rosalíi, które wykracza poza muzykę i nadal rozwija się w branży modowej, ta kampania jest zgodna z kulturą popularną i podkreśla najbardziej istotną globalną artystkę w danym momencie”, powiedziała w oświadczeniu marka odzieży domowej, bielizny i bielizny modelującej. „Rozwijając się zarówno na platformach linearnych, jak i streamingowych, kampania świadczy o ciągłym koncentrowaniu się marki na dostarczaniu nowej generacji oferty stylistycznej nowym odbiorcom na całym świecie”.
O kampanii — która zadebiutuje w poniedziałek (16 maja) na różnych platformach — wypowiedziała się Rosalía. „Uwielbiam SKIMS. Są tak wygodne, a jednocześnie sprawiają, że czuję się bardzo seksownie. Jestem tak podekscytowana, że w końcu dostałam szansę współpracy, zwłaszcza w ich Cotton Collection, która jest moją ulubioną”.
„Gotowość Rosalíi do przekraczania granic i eksperymentowania z jej muzyką i osobistym stylem była dla mnie ogromną inspiracją. W tej kampanii chodzi o energię i pewność siebie, które wnosi w świat” – dodała Kim Kardashian, założycielka SKIMS. „Jestem szczególnie podekscytowana, że nosi ubrania z naszej najlepiej sprzedającej się Cotton Collection – to klasyczne, fajne i oddychające artykuły codziennego użytku, w których każdy czuje się dobrze”.
Zobacz zdjęcia z kampanii SKIMS Rosalíi poniżej.