Camilo zostaje twórcą ścieżki dźwiękowej hiszpańskiej piłki nożnej


KESI (LaLiga Official Version) to nowa oficjalna piosenka sezonu 21/22


Camilo dotarł do serc tysięcy młodych ludzi (i nie tak młodych). Ale jego muzyka nie tylko mówi o pasji serca, ale jego teksty i melodie idealnie pasują do tej pasji do piłki nożnej, którą odczuwają miliony fanów na świecie, a szczególnie w Hiszpanii.

Dlatego przez cały sezon 2021/2022 kolumbijski muzyk będzie odpowiadał za emocje hiszpańskiego futbolu, wkładając do niego muzykę dzięki piosence KESI (LaLiga Official Version). Liga zdecydowała się na muzykę, aby wzmocnić emocje związane z rozgrywkami, a także uczcić powrót publiczności na stadiony.

W celu dotarcia do najmłodszych i dalszego przenoszenia emocji związanych z piłką nożną oraz kolorami klubów we wszystkich zakątkach świata, w tym nowym sezonie kibice będą bohaterami, łączącymi się ze sobą siłą, która przekazuje muzykę i pasję, a którą budzi piękny sport.

Bo piłka nożna jest w stanie poruszać tak samo, jak muzyka. To potężne narzędzia do wywoływania wszelkiego rodzaju emocji. Z tego powodu oba terytoria są nie do powstrzymania, gdy się spotykają, a tym bardziej, jeśli nazwą utworu stoi jeden z najbardziej utalentowanych wschodzących wokalistów i kompozytorów w Ameryce Łacińskiej: Camilo.

Aby wszyscy fani wibrowali w zgodzie z muzyką Kolumbii, artysta stworzył najbardziej piłkarską wersję swojego sukcesu KESI, zamieniając ją w KESI (LaLiga Official Version). „Dla mnie wykonanie piosenki LaLigi na sezon 21/22 jest marzeniem, to też pierwsza trasa w moim życiu i pierwsze koncerty, które były w Hiszpanii, kraju, który przyjął mnie z wielką sympatią” zapewnia Camilo.



Artysta podkreśla również, że „muzyka i piłka nożna to jedno; pasja podczas śpiewania piosenki i celebrowania bramki dla Swojej drużyny wykracza poza racjonalność, sprawiają, że łączysz się z teraźniejszością i zapominasz o wszystkim innym, a to magiczny moment”.

„W tym sezonie publiczność w końcu wraca na stadiony i byliśmy pewni, że Camilo jest artystą, który najlepiej pomoże LaLiga w promowaniu tych emocji wśród młodych ludzi” – wyjaśnia Eva López, dyrektor marki hiszpańskiej ligi. „Naszym celem jest zjednoczenie fanów wokół piłkarskiego bicia serca, ale teraz także poprzez muzykę”.

Udostępnij
Sprawdź także  Tommy Torres i Bad Bunny razem w nowym projekcie

Zostaw odpowiedź