Według Page Six, aktorka Eva Longoria to najnowsza celebrytka, która wskoczyła do branży alkoholowej z własną marką tequili
Słynna 46-latka pochodzenia meksykańskiego stworzy stowarzyszenie, które w sierpniu wprowadzi jej markę tequili na rynek, twierdząc, że chce to zrobić, aby zwiększyć swoją dumę ze swoich latynoskich korzeni.
Longoria, gwiazda „Desperate Housewives / Gotowe na wszystko”, ma nadzieję, że jej alkohol odniesie taki sam sukces, jak kilku jej kolegów z aktorstwa, w tym George’a Clooneya i Bryana Cranstona.
Słynne marki tequili cieszą się pozytywną akceptacją wśród publiczności, a przykładem tego jest etykieta 818, którą modelka Kendall Jenner wypuściła na rynek w maju i której pierwsza partia została całkowicie wyprzedana.
Inne gwiazdy, które chwaliły się triumfem swoich firm, to Dwayne Johnson z Teremana; Nick Jonas z Villa One; LeBron James z Wilkami 1707; Justin Timberlake z Tequilą 901; Adam Levine z Santo Mezquilą; oraz AC/DC z Thunderstruck Tequilą.