Covid-19 uderza w Televisę, donosi o spadku sprzedaży z powodu odwołania wydarzeń sportowych i rozrywki


Stacja telewizyjna cierpi z powodu pandemii


Televisa przeżywa kryzys, a koronawirus mocno uderzył w firmę telewizyjną z powodu braku treści sportowych i rozrywkowych.

Według raportu dla portalu Expansión , spółka doświadczyła 89% spadku zysków w 2020 r. w związku z zawieszeniem tego typu imprez z powodu pandemią. Firma Emilio Azcárragi odnotowała zysk netto w wysokości 674 mln peso, czyli mniej niż 6106 mln peso osiągnięte w 2019 roku.

Sprzedaż Televisy spadła o 4,3% do 97 361 milionów pesos, ze względu na spadek, głównie z powodu spadku przychodów w segmentach Pozostała Działalność i Treści.

Kontrast można dostrzec w usłudze kablowej, w której Televisa osiągnęła rekordowy wzrost o 1,4 miliona abonentów, osiągając łącznie 14,1 miliona użytkowników. Przy rocznym wzroście o 8,8%.

NOWE PROJEKTY NA TELEVISA

Stacja telewizyjna przygotowuje nowe produkcje, pomiędzy remake’ami a oryginalnymi historiami. Chociaż jest kilka produkcji, które przygotowują się do nagrania w 2021 roku, jest jeden z ich projektów, który huczy od czasu ogłoszenia, że ​​zostanie zrealizowany, a jest nim La desalmada. Jest to wstępny tytuł, następnego melodramatu odnoszącego sukcesy producenta, José Alberto Castro.

Ta seria byłaby adaptacją La dama de Troya, kolumbijskiej historii RCN Televisión, która odniosła sukces w swoim kraju, kiedy miała swoją premierę w 2008 roku. Według nieoficjalnych informacji mogą znaleźć się tam znane twarze z telewizji San Ángel, takie jak Ana Brenda Contreras, aż do debiutu w szeregach Televisy takich postaci jak Anette Michel, jedna z wielkich osobowości TV Azteca.


Udostępnij

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *