Eugenio Derbez broni kina komercyjnego


Komik zwraca uwagę, że tego typu filmy sprzedają się bardziej niż kino artystyczne


Meksykański aktor i reżyser Eugenio Derbez uważa, że ​​bez komercyjnego kina nie byłoby przemysłu filmowego, bo to właśnie tego typu filmy sprzedają się najbardziej, ponad kino artystyczne.

„Kino narodowe nie może żyć tylko nagrodami i filmami, na które normalnie ludzie nie chodzą, bo te, które powstały wcześniej, zwłaszcza te artystyczne, które na festiwalach zdobyły wiele nagród. Są wspaniałe, ale są też potrzebne filmy, które przynoszą pieniądze w kasie, aby kino mogło być przemysłem i istnieć ”- skomentował kilka dni temu w rozmowie z Omarem Chaparro i Adriánem Uribe.

Z tego powodu reżyser „No sé aceptan devoluciones – Instrukcji nie załączono” wyjaśnił, że połączenie tych dwóch aspektów jest bardzo dobre, zarówno artystycznie, jak i komercyjnie. To ostatnie jest miejscem, w którym trio najbardziej się rozwinęło.

Problem pojawił się, ponieważ Omar przypomniał sobie, że kilka dni wcześniej, on i Eugenio stali się popularnym tematem na Twitterze w ramach rozwiązania Fidecine.

„Ludzie mówili 'dzięki Bogu, że nie będziemy już oglądać gównianych filmów Eugenio Derbeza i Omara Chaparro' a przez to uczynili nas trendem” – powiedział.

„Ludzie myślą, że dzięki Fidecine stajemy się milionerami i nie zdają sobie sprawy, że jesteśmy uznanymi aktorami” – dodał Uribe.

W związku z tym Eugenio wskazał, że ludzie musieli myśleć, że pieniądze Fidecine zostały przez nich zagarnięte, podczas gdy w rzeczywistości trafiały one do obszarów takich jak personel i lokalizacje.

W rozmowie ze znajomymi Eugenio powtórzył, że to kasjerka przemawia, i wyjaśnił Omarowi, aby nie zwracał uwagi na złe komentarze i groźby na Twitterze.

„Mój drogi Omar … wyciąganie ludzi z domów, to, że płacą bilet, żeby cię zobaczyć, to dlatego, że są bardzo zainteresowani twoją pracą i ponieważ naprawdę bardzo cię kochają, więc nie zwracajmy uwagi na ludzi, którzy atakują by atakować. Zwróćmy uwagę na wszystkie miliony ludzi, którzy zapełnili kina, żeby obejrzeć nasze filmy, to właśnie na nich należy zwrócić uwagę” – powiedział.

„Zwróć uwagę na kasę (kasę biletową), która jest szefem. Na miliony ludzi, którzy dobrze mówią o Tobie i Twojej pracy…”.

Udostępnij

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *