TVE słucha swojej publiczności i przedłuża „HIT” na drugi sezon


Wydawało się jasne, że nie może być głucha na prośby publiczności i prasy specjalistycznej, więc w ten czwartek ogłosiła wznowienie  na drugi .


stworzona przez Joaquína Oristrella wraz z Pablo Bartolomé, Jacobo Delgado i Yolandą García Serrano osiągnęła średnio 1,5 miliona widzów, do której należałoby dodać 400 000, którzy oglądali później stając się tym samym jednym z najczęściej oglądanych hiszpańskich seriali.

Stąd liczne media, w tym BLUPER, zwróciły się do z prośbą o wznowienie serialu , która została ostatecznie zaakceptowana. „Mając mniej danych, platformy płatnicze odnawiają swoje serie, grając, aby stworzyć wrażenie sukcesu swoich produktów. Więc na co czeka RTVE, aby odnowić  i pokazać, że jest dumny (i nie bez powodu) z tego produktu?”, pisano jeszcze kilka tygodni temu w Hiszpanii.

„Z biegiem czasu w publicznym radiu i telewizji wyczerpują się marki, bez odniesień. A to jest bardzo niebezpieczne dla przyszłości sieci, a przede wszystkim, gdy więź emocjonalna między nowymi pokoleniami a TVE się rozpada. 

Dlatego HIT jest niezbędny w swojej strategii: produkt, który polubili młodzi ludzie i z którym poczuli się identyfikowani, ponieważ nie traktował ich jak dzieci, od ciebie dla ciebie”.


Udostępnij

Zostaw odpowiedź