Bad Bunny, najczęściej słuchany na CDMX na YouTube


Gracz reggaeton wszedł do Billion Views Club z piosenką „Mía”, w której współpracuje z Drake’em i która została wydana w 2018 roku


Mexico City to miejsce w Ameryce Łacińskiej, w którym najczęściej słychać Bad Bunny’ego . W ciągu ostatnich trzech miesięcy na platformie YouTube, stolica Azteków wiodła w pierwszej piątce latynoamerykańskich miast, w których muzyka reggaeton i trap jest najczęściej odtwarzana z 95,9 milionami wyświetleń.

Lista z ostatnich 90 dni jest kontynuowana: Santiago de Chile na drugim miejscu (80,8 miliona), Lima na trzecim miejscu (67,2 miliona) i Bogota na czwartym miejscu (31,9 miliona).



Ale najwyraźniej smak muzyki reggaeton trwa i w ten weekend osiągnął on miliard wyświetleń na YouTube i wszedł do Billion Views Club na YouTube z piosenką „Mía” , w której współpracuje z Drake’em i która była wydana w 2018 roku.

Bad Bunny zajmuje w tym tygodniu drugie miejsce z 311 milionami wyświetleń na globalnej liście wykonawców YouTube, a także ma dwa utwory na globalnym topie YouTube: „Si veo a tu mamá” y „Safaera”.

Udostępnij

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *