„Perdida”, namiętny thriller meksykański


Film ten, oparty na kolumbijskiej wersji „ La cara oculta ”, oferuje własne puzzle w trójkącie miłosnym; Reżyser Jorge Michel Grau dzieli się szczegółami


10 stycznia film „Perdida” reżysera Jorge Michela Grau ukaże się w Meksyku, w rolach głównych José Marii de Taviry , Pauliny Dávili i Cristiny Rodlo . Ten projekt jest przeróbką kolumbijskiego filmu „La cara oculta”. I w tym względzie twórca filmu opowiada o wyzwaniach stojących przed filmem, który eksploruje napięcie w namiętnym dramacie.

„Skontaktowali się ze mną Dynamo Colombia, aby powiedzieć mi, że chcą zrobić meksykańską wersję swojego filmu „La cara oculta”, są producentami oryginalnej wersji. Anton Goenechea napisał scenariusz i pomysł polegał na uszanowaniu głównej anegdoty oryginalnego filmu, ale mogliśmy wprowadzić zmiany, które uznaliśmy za ważne, i stworzyliśmy całkowicie meksykańską historię, zachowując tajemnicę filmu w Kolumbii ” .


Perdida

Historia przedstawia „ Erica ” (De Tavira ), który został namówiony do powrotu do swojego kraju i bycia dyrygentem orkiestry filharmonii w Meksyku, „Carolina” ( Dávila ), jego kolumbijska dziewczyna, postanawia zostawić wszystko by wyruszyć w tę podróż u jego boku.

Po przeprowadzce miłość zaczyna zanikać. „Carolina” zaczyna wątpić w wierność „Erica” i wtedy, w tajemniczych okolicznościach, znika. „Eric” spotyka „Fabianę” (Rodlo), kelnerkę w barze, z którym rozpoczyna się ich związek, tymczasem zniknięcie „Caroliny” staje się tajemnicą.

„To thriller psychologiczny, który całkowicie angażuje się w trójkąt miłosny. Nieco pomysł polega na zbudowaniu układanki i zebraniu jej przez bohaterów. Wszyscy są podejrzani o zniknięcie, a społeczeństwo musi dowiedzieć się komu zaufać lub zobaczyć, kto jest winny. Tak więc jest to bardzo niekonwencjonalna, bardzo zabawna narracja, której ​​niestety w Meksyku niewiele się robi, a teraz zakładamy się, że znajdziemy tę nową lub alternatywną treść, aby ludzie mogli obejrzeć komedię romantyczną i tego rodzaju kino ”.

Chodzi o podejmowanie ryzyka, aby meksykańska publiczność zobaczyła coś więcej niż to, co jest powszechnie postrzegane w meksykańskim kinie. „Wykonaliśmy już całą pracę w branży, są coraz lepsze filmy, opowiadania, aktorzy i reżyserzy, teraz brakuje tylko tego, by społeczeństwo zrozumiało, że mamy również treści komercyjne, zapewniające dobrą produkcję, które nie są właściwie komediami, w chwili, gdy społeczeństwo zacznie domagać się tego rodzaju treści, a my staramy się je oferować, miejmy nadzieję,i to działa ”.


Jorge Michel Grau. Meksykański reżyser przerobił oryginalny pomysł kolumbijskiego filmu, ale dodał więcej dramatu.

Mówiąc o wyzwaniu, jakie Grau miał jako reżyser przy tworzeniu filmu „Perdida”, mówi, że jest bardzo podekscytowany, że może wejść do gatunku, który kocha, „mieć okazję zrobić coś takiego w tym kraju ze wsparciem, funduszami i dobrymi aktorami wspierającymi projekt, To godna pozazdroszczenia okazja. Prawda jest taka, że ​​wszedłem z zamkniętymi oczami i miałem świetną okazję dla producentów, aby pozwolili nam robić to, co chcieliśmy z historią, która choć udaje, że jest stricte komercyjna, ma wiele zalet; społeczeństwo zadecyduje, jak głęboko będzie poruszać się w naszej historii. ”


Historia pełna tajemnic

„Perdida” zachowuje kilka tajemnic w swojej własnej historii. Dom, w którym mieszkają bohaterowie, należał do polityka z lat 70., a kiedy wynajmują nieruchomość, przychodzi ze starym psem, który jest bardzo przyzwyczajony do kosmosu, zwierzę to nazywa się „ Litiempo”, kryptonimem byłego prezydenta Meksyku, Luisa Echeverría, jakie miał w CIA. „W filmie znajdują się te symbole, które jeśli publiczność chce je znaleźć, oni je znajdą”.

Zarówno José María, Paulina i Cristina, bardzo poważnie traktowali swoje postacie, pracowali nad kilkoma dynamikami pracy z reżyserem, jedną z nich jest to, że dwie aktorki nie spotkały się, dopóki nie były na planie. Paulina była zawsze odizolowana, aby przywiązywać większą wagę do intencji swojej roli. Na przykład José María swoją rolą jest przykładem macho i egoisty, który szuka przewagi nad innymi.

Jednym z projektów realizowanych obecnie przez reżysera jest preprodukcja serii, która zostanie nakręcona w lutym, a pod koniec 2020 r., w listopadzie, nakręci swój kolejny film „ Vienes de noche ”. „To historia nastolatka ze schizofrenią, który myśli, że jego tata jest wilkołakiem”.

Udostępnij

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *